Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Inderdaad was ik even een weekje ertussenuit. Dit gaf mij tevens de kans om eens na een week te kijken hoe e.e.a. zich zou ontwikkelen.
Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik het met jullie eens ben. "Achter de schermen" zijn enkele gebruikers al een keer of meerdere keren aangesproken op hun gedrag.
Omdat dit eigenlijk te belachelijk is voor woorden, probeer ik dit (mede gezien het feit dat ik vind dat een ieder zijn woordje mag doen, ook al is dat wellicht wat controversieel)zo min mogelijk te doen. Censuur vind ik niet nodig. Als u op dit soort berichten niet reageert, is het voor de plaatser van het bericht ook niet zo snel interessant meer.
Maar... uw signaal is echter duidelijk. Ik ga er weer mee aan het werk.
ok bas , welcome back .. het is nu te hopen dat iedereen stopt om te reageren op sommige berichten .
en jos , ge ziet wel , er zijn nog slimme belgen he ... :hammerhead: :hammerhead: :devil:
Ik begon met kritische opmerkingen dit onderwerp.
Liet me toch weer ompraten om gezellig verder te gaan.
Als we zo nog even door gaan wordt het de babbelbox van het forum.
Bas je zult dit wel lezen.
Ik wil me er niet te veel mee bemoeien maar het lijkt me verstandiger om alle onderwerpen waar een slot op zit compleet te verwijderen.
Ik vind het voor de leden en voor de gasten echt geen gezicht.
Mocht er belangstelling zijn om discussies voort te zetten of nieuwe vragen te stellen komen die van zelf wel.
Het is maar een idee.
Groetjes Jos
Het is een moeizaam proces hè...
Tussen de persoonlijke vetes door word er af en toe wel nuttige info verstrekt. Vandaar dat gedeeltelijk word verwijderd.
Ik neem je voorstel in overweging. Bedankt.
Reageer