Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
ha dit duurde nog veel langer, maar ik heb dit onderwerp vandaag pas ontdekt.
Ik vind het een hele eer dat jij mij onder andere kopieert en analyseerd.
Wel wil ik benadrukken dat het enkel mijn mening is gebaseerd op mijn ervaringen, en met mijn 18 jaar heb ik er lang nog niet zoveel als bijvoorbeeld McQueen en Christ.
met vr gr
-------------------------------------
Groeten van Jan
Ja Jan ik denk dat bij iedereen wel de ervaring van toepassing is.
Ik vis ook nog maar ongeveer 45 jaar.
Maar ook al ken of ben je goed genoeg als je het wilt kun je denk ik zeker altijd nog leren. En zeker via het forum.
Trouwens als je niks meer wil of kan leren zou het ook niet leuk meer zijn.
Ik had jou en Mc.Queen toevallig uitkekozen van wege gezonde reakties op vragen van anderen. Christ ken ik persoonlijk en ik wil zeker de andere visvrienden op dit forum niks te kort schieten.
Jos.
[Gewijzigd door jos.holl op donderdag 6 februari 2003 @ 17:55]
Ik ben er nog niet mee klaar, o.a. heel mijn pc moeten restoreren i.v.m. virussen.
Maar ik heb toen al gezegd dat de eerste indruk is dat bij genoemde personen ieder natuurlijk voor zich er een bepaalde rode draad valt waar te nemen waar ze niet makkelijk van afwijken.
Toch is het knap moeilijk je moet de bruikbare dingen er uit halen.
Sommige dingen worden maar heel voorzichtig naar voren gebracht.(daar moet je vooral op letten)
Andere dingen komen meerdere malen op diverse plaatsen terug.
En je probeert het natuurlijk te combineren met je eigen ervaringen. (misschien wel niet slim )
Met wat kan ik mij verdedigen.........
WAT HEBBEN DE NEDERLANDERS GEPRESTEERD
OP HET W.K. CYCLOCROSS ??????????
Ik heb het niet kunnen volgen!!!!!!!!!!
(Zet deze maar op de voorpagina Jos,van je analyse)!!! :upsidown:
Zéér Vriendelijke groetjes van een BELG
MC.QUEEN!!!
EN DE BELGISCHE TENNISERS DAN ???
Die zijn toch ook goed he , hup belgie hup
we zullen wel zien op het wereldkampioenschap voor landenteams op het mooie water van den hazewinkel wie er eerst wordt , ik durf ervoor te wedden dat Belgie 1ste of 2de wordt , danwel na Frankrijk ...
Hopelijk komen jullie allemaal een kijkje nemen .
groetjes,
robson
Reageer