Ik wil binnenkort zelf boilies maken, ik heb mijn recept net in huis gehaald.
Me recept ziet er als volg uit,
Volkoren tarwemeel 500gr. ( ik ben net bij c1000 geweest ze hadden alleen tarwe bloem zal dit ook gewoon goed zijn of moet iverder zoeken naar volkoren tarwemeel?)
Van den eynde tuttifrutti 80 gr.
Maismeel 250gr.
Aardappelmeel 200gr.
soja ontvet 60gr.
Euvalbemine ( eipoeder) 40gr.
Deze recpet heb ik gevonden op het internet van professionele vissers.
Nu is mijn vraag als volgt, Hoeveel water ik er dan ong. in moet doen ( of moet ik dit zelf op gevoel doen)?
En als ik alles door elkaar heb gemixt spuit ik het op me tafel, hoelang moet ik het dan op die tafel laten liggen ? en daarna ga ik dus balletjes draaien en hoelang moet ik die dan weer latenm liggen voordat ik ze een paar minuten ga koken ?
[Gewijzigd door snoopdevil op 04-28-06 at 05:58 PM]
Me recept ziet er als volg uit,
Volkoren tarwemeel 500gr. ( ik ben net bij c1000 geweest ze hadden alleen tarwe bloem zal dit ook gewoon goed zijn of moet iverder zoeken naar volkoren tarwemeel?)
Van den eynde tuttifrutti 80 gr.
Maismeel 250gr.
Aardappelmeel 200gr.
soja ontvet 60gr.
Euvalbemine ( eipoeder) 40gr.
Deze recpet heb ik gevonden op het internet van professionele vissers.
Nu is mijn vraag als volgt, Hoeveel water ik er dan ong. in moet doen ( of moet ik dit zelf op gevoel doen)?
En als ik alles door elkaar heb gemixt spuit ik het op me tafel, hoelang moet ik het dan op die tafel laten liggen ? en daarna ga ik dus balletjes draaien en hoelang moet ik die dan weer latenm liggen voordat ik ze een paar minuten ga koken ?
[Gewijzigd door snoopdevil op 04-28-06 at 05:58 PM]







Reageer