beste karpervrienden...
gister lekker gaan vissen 3 leuke vissen gevangen waaronder een schitterende rijenkarper.. afijn ik draai mn x2 hengels binnen en gooi nog 1 keer in zodat de lijn goed opspoelde..
ik gooi en met een luide kraak breekt de hengel plots doormidden!
zo blij als ik was zo klot e voelde ik me dus nu!
ik neem alles terug wat ik positief zij over x2..het is bagger!!!
van de winter ga ik kijken voor de fox warrior es of de euro warrior ook van fox..
iemand ervaring ermee??
Ralph
gister lekker gaan vissen 3 leuke vissen gevangen waaronder een schitterende rijenkarper.. afijn ik draai mn x2 hengels binnen en gooi nog 1 keer in zodat de lijn goed opspoelde..
ik gooi en met een luide kraak breekt de hengel plots doormidden!
zo blij als ik was zo klot e voelde ik me dus nu!
ik neem alles terug wat ik positief zij over x2..het is bagger!!!
van de winter ga ik kijken voor de fox warrior es of de euro warrior ook van fox..
iemand ervaring ermee??
Ralph


en ze kosten 'maar' 90€.




GROETEN VAN EEN VIS GEK

Happy fishing.
Reageer