X2 Zwaar ***merk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    X2 Zwaar ***merk

    beste karpervrienden...

    gister lekker gaan vissen 3 leuke vissen gevangen waaronder een schitterende rijenkarper.. afijn ik draai mn x2 hengels binnen en gooi nog 1 keer in zodat de lijn goed opspoelde..

    ik gooi en met een luide kraak breekt de hengel plots doormidden!
    zo blij als ik was zo klot e voelde ik me dus nu!

    ik neem alles terug wat ik positief zij over x2..het is bagger!!!
    van de winter ga ik kijken voor de fox warrior es of de euro warrior ook van fox..
    iemand ervaring ermee??

    Ralph
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph
  • yannik
    De kasteelvissers Viane

    • 27-07-2006
    • 694
    • Geraardsbergen

    #2
    Ik vis met een Fox Warrior XT 12', 2.75lbs... heb er zeer goede ervaring mee... ik zie ze nog niet zo snel breken en ze kosten 'maar' 90€.
    Maar het is nu niet omdat jouw hengel brak, dat alles wat X2 maakt óók 'brol' is...
    Wie vist, die vangt!

    Reageer

    • karper king
      Komt net kijken

      • 18-08-2006
      • 90
      • limburg,sittard

      #3
      ff iets over die gevangen vissen,je hebt eerder in een ander topic tegen mij gezegt dat je de foto's zou laten zien als je er had gevangen,ik wil ze nog altijd zien .. -.-
      de kat pakt de hond en niet de hond de kat

      Reageer

      • warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1498
        • haacht

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door karper king
        ff iets over die gevangen vissen,je hebt eerder in een ander topic tegen mij gezegt dat je de foto's zou laten zien als je er had gevangen,ik wil ze nog altijd zien .. -.-
        Aha, ik wacht al jaren op foto's van zene 50'er...
        En dat je kwaliteit betaalt das al langer geweten. Warriors zijn ideale stokjes voor een schappelijke prijs.
        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

        Reageer

        • Eduard
          Moderator
          • 11-08-2004
          • 3278
          • Sappemeer

          #5
          Open je deze topic nu speciaal om een merk af te kraken? Ik snap dat je er van baalt en even gal moet spuien, maar ik denk ook dat het niet helemaal eerlijk is tegenover X2. Ik heb ook spullen van X2 gehad en dat naar alle tevredenheid. Maar zeker met hengels kan het verkeerd uitpakken. Mijn Maver G31 is ook spontaan doormidden geknakt, da's gewoon domme pech. Mijn Shakespeare Anabolic feeder ook, maar toen wilde ik een te zware korf te ver wegzetten, eigen schuld dus.... Ik sluit me aan bij Yannik en Warhead:
          Oorspronkelijk geplaatst door Yannik
          Maar het is nu niet omdat jouw hengel brak, dat alles wat X2 maakt óók 'brol' is...
          Oorspronkelijk geplaatst door Warhead
          En dat je kwaliteit betaalt das al langer geweten.
          groet,
          Eduard

          Reageer

          • The Frisian Viking
            NHSF Erelid
            • 27-06-2006
            • 5454
            • Feânwalden

            #6
            zo is het maar net Eduard hoe gebruik je de hengels en met wat voor materiaal en wat voor omstandigheden, ik gooide ook mijn oude zebco doormidden in een kanaaltje van 20 mtr, blijkt dat mijn vismaat hetzelfde heeft gehad vermoedelijk ouderdom
            Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

            ik knibbelje foar gjin ien

            The Frisian Viking

            Reageer

            • karperkoning
              Karpervisser!
              • 13-12-2005
              • 878
              • AELSE

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door karper king
              ff iets over die gevangen vissen,je hebt eerder in een ander topic tegen mij gezegt dat je de foto's zou laten zien als je er had gevangen,ik wil ze nog altijd zien .. -.-

              Je hebt gelijk...

              Als je foto's wil zien klik je maar hier ---> http://www.carpteamelsloo.tk
              dit is geen reclame!! daar staan de vissen..klik maar op verhalen en in dat verhaaltje komen ze langs.

              Warhead denk je nog steeds dat wat ik toen allemaal zei egt was.. iedereen had tog door dat het een geintje was..ok ik ging er ver over door maar om nu bij elke post die ik doe te moeten horen dat je nog wagt op die foto gaat tever!

              En Yannick ik wilde de nieuwe fox warrior es kopen... maarja de euro warrior vind ik ook mooi.. ik denk dat ik voor de pb dutch ace classic ga..
              ook een mooie met kurk afgewerkte hengel

              Ralph
              http://www.carpteamelsloo.tk

              http://www.hsv-juliana.tk

              Helemaal Karpervisser !!!
              Karp Fishing 4 live!

              De groeten
              Ralph

              Reageer

              • warhead
                Specimen Hunter
                • 27-09-2003
                • 1498
                • haacht

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
                Warhead denk je nog steeds dat wat ik toen allemaal zei egt was.. iedereen had tog door dat het een geintje was..ok ik ging er ver over door maar om nu bij elke post die ik doe te moeten horen dat je nog wagt op die foto gaat tever!
                Ik heb er nooit ne seconde aan getwijfeld da ge er over aan het liegen waart, ik ben echt niet zo naief. Maar heb het jou nooit horen toegeven op de moment zelf. Das de enige reden dat ik er over bleef doorgaan. Liegen over vangsten is zoiets hatelijks in de sport, ge bereikt daar niks mee en een "geintje" kan ik dat niet noemen, veel humor zit daar niet in. Nu weten we dat, zand er over dus.
                om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                Reageer

                • karperkoning
                  Karpervisser!
                  • 13-12-2005
                  • 878
                  • AELSE

                  #9
                  ok ik kan er mee leven.. mijn excuses ook ervoor... het was geen geintje meer...

                  nog iemand wat te zeggen over x2 ofzo
                  http://www.carpteamelsloo.tk

                  http://www.hsv-juliana.tk

                  Helemaal Karpervisser !!!
                  Karp Fishing 4 live!

                  De groeten
                  Ralph

                  Reageer

                  • brielsemaasliefhebber
                    vis gek
                    • 06-06-2006
                    • 1231
                    • Brielle

                    #10
                    Niet kopen als je genoeg geld heb voor goede spullen.Kort maar krachtig.
                    GROETEN VAN EEN VIS GEK

                    Reageer

                    • ToniMono
                      Banned

                      • 23-05-2007
                      • 386
                      • Arnhem

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                      Niet kopen als je genoeg geld heb voor goede spullen.Kort maar krachtig.
                      Zo is dat. Goedkoop is duurkoop! Mijn karperstokken kostten 20 jaar geleden al 500 piek per stuk (Bruce&Walker). Dat was veel geld voor die tijd, maar dan heb je wel topkwaliteit. Kan die goedkope shit niet aan tippen.

                      Reageer

                      • Buster
                        Met enige kennis...

                        • 21-08-2007
                        • 311
                        • Lingewaal

                        #12
                        Ik leef op grote voet dat is best wel lastig nu de winter (koude) er weer aan zit te komen. Ben dus op zoek naar een warmte/thermolaars met de maat 48 of groter, 50 is ook goed, kijk niet op een centimeter. Wie o wie van de deelnemers helpt mij uit de brand, en aan warme voeten. Zijn de boeren mij ook dankbaar, hoef ik er geen schaap voor te stropen.

                        Reageer

                        • ToniMono
                          Banned

                          • 23-05-2007
                          • 386
                          • Arnhem

                          #13
                          Buster, dit is 1 van de weinige laarzen waar je echt geen koude poten in krijgt. In de meeste warmtelaarzen heb je 1 a 2 uur warme voeten, maar door het zweten wordt de schacht van de laars aan de binnenzijde nat en krijg je alsnog koude ....Einde van je visdag! Ik draag deze zelf ook, dus spreek uit ervaring: toplaars!

                          Deze laars ventileert goed omdat de schacht niet van rubber is. Te koop bij Sjoerd Raven voor 5 tientjes tot en maat 46....Te klein? Bel gewoon ff.

                          Reageer

                          • Driehoek
                            Sportvisser

                            • 17-06-2007
                            • 787
                            • Rijssen

                            #14
                            zat er al een tijdje tegen aan te hikken...
                            maar ben nu om!
                            Heb ze meteen besteld bij Raven!
                            .
                            Happy fishing.
                            ----------------------------------------

                            Reageer

                            • ToniMono
                              Banned

                              • 23-05-2007
                              • 386
                              • Arnhem

                              #15
                              Krijg je geen spijt van. Er zit een dikke thermische voering in. Ze zijn wat minder geschikt als je veel moet lopen, maar als je je weinig verplaatst, dan is dit de beste laars. Bij 5 tot 10 graden broeien je voeten gewoon van de warmte, echt waar.

                              Ben nu zelf aan het denken hoe er een waterdichte overtrek om heen te maken. De schacht is namelijk niet waterdicht. Een misstap levert je dus natte en alsnog koude voeten op.

                              Reageer

                              Working...