Beste mensen ik heb weer wat vraagjes
1.is het altijd zo dat je lang moet wachten voor je karper vangt?
2. is karper sterker dan snoek ( zijn ze wel ong even groot)
3. Als je met bollies vist op de bodem duurt het dan ook weer altijd lang voor je er een hebt?
4. pop ups bollies blijven toch drijven? is dat dan speciaal om er drijvend mee te vissen of om een andere reden?
5. ohja moet je persé een vrijloop molen hebben om karper te kunnen vissen?
6. wat is een rig?
7. wat is een Hair?
thanks alvast het zijn er aardig wat maar zo leer ik tenminste

1.is het altijd zo dat je lang moet wachten voor je karper vangt?
2. is karper sterker dan snoek ( zijn ze wel ong even groot)
3. Als je met bollies vist op de bodem duurt het dan ook weer altijd lang voor je er een hebt?
4. pop ups bollies blijven toch drijven? is dat dan speciaal om er drijvend mee te vissen of om een andere reden?
5. ohja moet je persé een vrijloop molen hebben om karper te kunnen vissen?
6. wat is een rig?
7. wat is een Hair?
thanks alvast het zijn er aardig wat maar zo leer ik tenminste





Reageer