ik doe al 2 jaar karper vissen bijna alleen maar s'nachts maar een paar dingen vallen me op..
als er veel regen en onweer is ''dan heb ik de hengels wel uit het water'' , maar als het is opgehouden
kan je bijna niet slapen want dan krijg je run na run, bij rustige (geen onweer)nachten heb ik dat nog nooit gehad .en ik heb dat in meerdere wateren gehad.
hebben jullie dit ook?
gr nick
als er veel regen en onweer is ''dan heb ik de hengels wel uit het water'' , maar als het is opgehouden
kan je bijna niet slapen want dan krijg je run na run, bij rustige (geen onweer)nachten heb ik dat nog nooit gehad .en ik heb dat in meerdere wateren gehad.
hebben jullie dit ook?
gr nick





Ik ben niet overtuigd van het effect op de resultaten. Vorig jaar viste ik al eens een van mn beste sessies tussen de onweer door. Maar vaak zat heb ik ook gewoon zitten blanken (oftewel niks zitten vangen).



Reageer