bedankt weer pieter voor de informatie en in succes met het vissen op zeelt met de bolie 
Maarten ik denk dat je vandaag wel gemerkt hebt dat je door verschillende dingen uitproberen veel kan leren dus dat zou ik ook blijven doen.
en denk er aan dat vissen op een kanaal heel anders is als op een putje vol met karper en dat je dan zeker niet zomaar moet opgeven.
bij mij in de buurt is er niet eens zon putje dus ik moet me gewoon zien te redden in polderslootjes enzo ^^.
succes met het vissen
gr,
martijn

Maarten ik denk dat je vandaag wel gemerkt hebt dat je door verschillende dingen uitproberen veel kan leren dus dat zou ik ook blijven doen.
en denk er aan dat vissen op een kanaal heel anders is als op een putje vol met karper en dat je dan zeker niet zomaar moet opgeven.
bij mij in de buurt is er niet eens zon putje dus ik moet me gewoon zien te redden in polderslootjes enzo ^^.
succes met het vissen
gr,
martijn

. Misschien komt de stok er beter uit om aantallen te vangen op de die huppel***te schubjes van de vijvers, maar op een kanaal? vanaf een brug en 20tiger drillen met een vaste stok?

en misschien een rare vraag maar als je een pen gebruikt heb je toch ook geen onderlijn nodig ofwel?
Reageer