Karper pen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • kevinbolks
    Komt net kijken

    • 21-11-2007
    • 88
    • Marienberg

    #16
    IK heb het gisteren voor het eerst gebroopeerd op deze manier.
    1 urr gevist en 1 vis gemist ondekijn losgeschoten.
    Hebben jullie ook ander manieren om de haak er aan te krijgen of moet het met een onderlijn?

    Reageer

    • Douwe
      NHSF lid van verdienste
      • 01-07-2006
      • 3136
      • Leeuwarden

      #17
      Ik maak mij toch ernstige zorgen, vissen op karper terwijl je nog niet eens een fatsoenlijke knoop in je lijn kunt krijgen en wat nog erger is niet eens een haak fatsoenlijk aan kunt zetten.
      Ik raad je met GROTE KLEM aan om een ervaren visser in je familie of omgeving te zoeken die je wegwijs kan maken voor je nog meer onnodige schade aanricht.

      Let op dit is geen frontale aanval maar een welgemeend advies, je bent nu onverantwoord bezig als ik al je vragen en antwoorden zo zie.
      Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik je graag uitgenodigd.

      Om 1 vraag van je beantwoorden nee het is niet nodig om met een onderlijn°n te vissen je kunt gewoon een haak op de hoofdlijn zetten.
      Vissen is een hobby geen religie!

      Reageer

      • kevinbolks
        Komt net kijken

        • 21-11-2007
        • 88
        • Marienberg

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
        Ik maak mij toch ernstige zorgen, vissen op karper terwijl je nog niet eens een fatsoenlijke knoop in je lijn kunt krijgen en wat nog erger is niet eens een haak fatsoenlijk aan kunt zetten.
        Ik raad je met GROTE KLEM aan om een ervaren visser in je familie of omgeving te zoeken die je wegwijs kan maken voor je nog meer onnodige schade aanricht.

        Let op dit is geen frontale aanval maar een welgemeend advies, je bent nu onverantwoord bezig als ik al je vragen en antwoorden zo zie.
        Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik je graag uitgenodigd.

        Om 1 vraag van je beantwoorden nee het is niet nodig om met een onderlijn°n te vissen je kunt gewoon een haak op de hoofdlijn zetten.
        Ik kan wel een knoop in mijn lijn zetten hoor en het haakje lukt ook wel want ik vis al een poos op witvis.
        Alleen wou ik even weten of je met of zonder onderlijn vist

        Reageer

        • Douwe
          NHSF lid van verdienste
          • 01-07-2006
          • 3136
          • Leeuwarden

          #19
          Het zal komen omdat ik lees wat er staat en je hebt het over een losgeschoten onderlijn, dat kan uiteraard een keertje voorkomen, maar nu niet zeggen dat je iets alleen vraagt je zegt namelijk ook iets.
          En wat je zegt is dat je een knoop niet goed hebt gelegd hoe kan die anders losschieten, een karper is geen brasem een karper stelt andere eisen aan je knoop.
          Vissen is een hobby geen religie!

          Reageer

          • kevinbolks
            Komt net kijken

            • 21-11-2007
            • 88
            • Marienberg

            #20
            Ik snap wat je bedoelt.
            Maar ik ga het straks mog even proberen zonder onderlijn in met de haak er goed aan en kijken of ik wat vang

            Reageer

            Working...