IK heb het gisteren voor het eerst gebroopeerd op deze manier.
1 urr gevist en 1 vis gemist ondekijn losgeschoten.
Hebben jullie ook ander manieren om de haak er aan te krijgen of moet het met een onderlijn?
1 urr gevist en 1 vis gemist ondekijn losgeschoten.
Hebben jullie ook ander manieren om de haak er aan te krijgen of moet het met een onderlijn?


Reageer