feeder montages

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • raymond
    Frequent aanwezig
    • 05-07-2003
    • 126
    • maastricht

hallo gerrit ,

we zullen maar eens afwachten .

en voor de andere (voorstanders) van het systeem die het wel niet gebruiken zoals hbtje en rinko , ik denk dat tester oud en wijs genoeg is om voor zijn mening uit te komen .

waar praten jullie eigenlijk over als jullie niet met het systeem vissen .

kennen jullie de bijnaam van de vissen waar je op vist , ,,,,,,,,,,,,,slijmjurken .

groet, raymond

Reageer

• kraak
      mooi weer visser
      • 09-08-2005
      • 307
      • Kampen

wat een gezelligheid...
      vr.gr. Jeroen

Reageer

• Rinko
        • 14-08-2005
        • 1117

GOEIE raymond!!!!! ke: DAT JE MENSEN GAAT BELEDIGEN OP DIT FORUM, OMDAT DIE OOK GEWOON VOOR HUN MENING UIT KOMEN.

Dus volgens jou mogen mensen niet meepraten over systemen als ze er zelf niet mee vissen??
        Dan zal het wel wat rustiger worden op dit forum denk ik.

Reageer

• antoinette
          Specimen Hunter
          • 13-11-2005
          • 1926
          • oudenhoorn

Oorspronkelijk geplaatst door raymond

hallo gerrit ,

we zullen maar eens afwachten .

en voor de andere (voorstanders) van het systeem die het wel niet gebruiken zoals hbtje en rinko , ik denk dat tester oud en wijs genoeg is om voor zijn mening uit te komen .

waar praten jullie eigenlijk over als jullie niet met het systeem vissen .

kennen jullie de bijnaam van de vissen waar je op vist , ,,,,,,,,,,,,,slijmjurken .

groet, raymond
          schijnbaar is het leuk om mensen te trappen ?? ga lekker met je pieliewielie spelen ipv hier de sfeer verpesten !!!

Reageer

• rickie
            hoe kouder hoe beter
            • 18-11-2005
            • 2377
            • Oldebroek

ja ik vind het ook een beetje kinderachtig! En op de vraag "waarom vist niet half nederland met dit systeem" weet ik ook wel antwoord:

- Het systeem bestaat nog maar kort, hierdoor weet bijna niemand er van en heeft het ook minder kans gehad, om zich te bewijzen doordat er minder mensen mee vissen. Feedervissen is ook een zeer succesvolle manier van vissen, maar het duurde ook tamelijk lang voordat dit ontdekt is.

- Het systeem is redelijk 'omslachtig', daarom zijn er mensen die bang zijn dat ze het niet kunnen, of dat het teveel werk is om het te maken of om te leren er mee te vissen. Matchvissen kan ook een zeer succesvolle manier van vissen zijn, hiervoor geld hetzelfde.

Conclusie: iets wat succesvol is, hoeft niet bekend te zijn, of veel gebruikt worden.

Tot slot @ Raymond: als je het ergens niet mee eens bent, kan je toch proberen iemand met duidelijke argumenten te overtuigen. Als dit overtuigen niet lukt, zul je misschien wel ongelijk hebben.
            Ga dit dan niet meteen op zo'n kinderachtige manier op anderen afreageren. (@)

Reageer

• raymond
              Frequent aanwezig
              • 05-07-2003
              • 126
              • maastricht

hallo,

natuurlijk mag iedereen zijn mening zeggen , maar bepaalde mensen hebben zelf geen mening en praten de rest maar wat na.

als ze dan nog durven te beweren dat iets wel werkt , waardoor er beter gevist kan worden
              maar er zelf niet mee vissen .

dan is dat pas kinderachtig .

ondertussen is het al 10mnd geleden dat het systeem hier en in witvistotaal beschreven stond.

het is wel een feit dat er maar zeer weinig mensen die er wel iedere keer mee vissen hier hun mening geven .

Reageer

• TIP
                Frequent aanwezig
                • 31-01-2004
                • 201
                • wapenveld

dat een ieder zijn meening zegt is niet erg maar laat een ander wel in zijn waarde en wat betreft het systeem het zal wel werken maar je moet het wel gebruiken en de ervaaring met elkaar deelen op deze manier kom je veel verder met alles en als ik tester een beetje ken zal hij het echt wel goed uit proberen voor hij er wat over gaat zeggen en hij laat het anderen het ook uittesten dus probeer het voor je oordeelt of het wel of niet werkt en anders mondje dicht
                de groetjes
                ver weg korf slingeraar
                gj kommer

Reageer

• hbtje
                  Sportvisser
                  • 02-02-2005
                  • 773
                  • heerde

wat ik al eerder zei vind het heel leuk dat tester zo iets zegt of schrijft,ik vis er zelf ook niet mee maar als jij het ook niks vind dan vis je er toch lekker niet mee.
                  En als het wel een aan vulling is dan gebruik je het toch,ik zal het zekers nog eens gaan testen
                  groet hbtje
                  wordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentie

Reageer

• clairvoyant
                    Moderator
                    • 29-03-2006
                    • 240
                    • Eindhoven

Toch nog even een vraagje over feedermontage,
                    zijn er hier op het forum mensen die hun onderlijn en korf met een stukkie powergum vastmaken?
                    met deze methode zit de korf via een warteltje aan een stukkie powergum, waaraan dat warteltje kan schuiven.
                    Aan het eind van de powergum zit mn onderlijntje vast...

Maar wat zijn de ervaringen met dit systeem, en wat zijn de voor- en nadelen??
                    Ik vind het een voordeel dat het toch een simpele montage is, en met gooien heb ik het zaakie nog nie in de knoop gekregen...

groeten,
                    Peter

****Moderator NHSF ****

Reageer

• Boschie
                      Newbie
                      • 28-03-2005
                      • 44
                      • Aspcity

Oorspronkelijk geplaatst door clairvoyant

Toch nog even een vraagje over feedermontage,
                      zijn er hier op het forum mensen die hun onderlijn en korf met een stukkie powergum vastmaken?
                      met deze methode zit de korf via een warteltje aan een stukkie powergum, waaraan dat warteltje kan schuiven.
                      Aan het eind van de powergum zit mn onderlijntje vast...

Maar wat zijn de ervaringen met dit systeem, en wat zijn de voor- en nadelen??
                      Ik vind het een voordeel dat het toch een simpele montage is, en met gooien heb ik het zaakie nog nie in de knoop gekregen...

Ik vind dit op zich een prettige montage als ik met gevlochten lijn zit te vissen Ik heb er zelf nog geen nadelen aan ondervonden alleen maar voordelen.
                      Barry

Reageer

• he11je24
                        tot de laatste minuut
                        • 16-10-2005
                        • 302
                        • Zwartemeer

Ik heb systeem van pastoor uitgebreidt getest maar het bevalt mij niet.Telkens komt mijn onderlijn in de war met de hoofdlijn.Ik denk dat dit komt omdat door het binnendraaien de onderlijn twist en daardoordoor verward raakt met de hoofdlijn.Ik ben weer overgegaan op mijn oude vertrouwde powergum.Als er nog sugesties zijn dan hoor ik deze graag.

Hendrik
                        veel te weinig tijd om te trainen dus moet dat maar tijdens de wedstrijd gebeuren of info via het forum wat meestal goed is

Reageer

• clairvoyant
                          Moderator
                          • 29-03-2006
                          • 240
                          • Eindhoven

@bosschie:
                          Zet jij je onderlijn met een warteltje vast? en waarom met een warteltje? is dit voor het gemak?
                          groeten,
                          Peter

****Moderator NHSF ****

Reageer

• Fabian
                            Fishy bites
                            • 06-04-2006
                            • 18

@Bosschie

Ik feeder ook al enkele jaren met dit systeem (dan wel zonder wartel voor de onderlijn, maar ik kan me wel voorstellen dat je dit doet) en ik moet zeggen dat het mij heel erg goed bevalt. Wanneer de je de lijn achter de lijnclip doet vangt de powergum de grootste schok van de korf op bij het werpen en is de kans op lijnbreuk aanzienlijk minder. Sinds ik met deze methode vis, is het mij in ieder geval nog niet weer gebeurt.
                            Fabian

Noi tutti siamo pescare, viventi entro la acqua di uno strano mare.
                            Chi sa questo, viva da grande. Gli altri sono insetti. LdV

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                              vis gek
                              • 06-06-2006
                              • 1231
                              • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door tester

Hallo Marco

hier vis ik mee een schuiflus met balanselastiek

heb daar ook mee gevist nou ik vind het een drama elke keer in de klit vis gewoon zo simpel mogelijk is volgens mij het best
                              GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• spuiliefhebber
                                Verificatie gaande...
                                • 22-04-2006
                                • 4156
                                • onbekend

ik las hier wat over kinkende onderlijnen,
                                dat is negen van de 10 de schuld van een te zachte nylon(onderlijntje dus hé),of het propellor effect van de caster.

is dus niet altijd de schuld van het systeem op zich :headscratch:

Reageer

Working...