Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
feeder montages
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door testerHallo Jeroenk een foto is meer als duizend woorden
Reageer
-
welk nummer van de WT staat dat die heb ik namelijk allemaal ??Oorspronkelijk geplaatst door rickiegr GerardReageer
-
Rickie ik zie foto,s en onderaan een verwijzingOorspronkelijk geplaatst door rickiegeen één, want dit is op internet....
in de komende WT komt een verslag door Max Wigt maar welk nummer ??
als ik dat verhaal goed lees is het een soort swing tip maar dan op je hengel tussen twee ogen gemonteerd
met ingooien loopt de lijn er door
als iemand de hengel op wil stellen en een test doen net als Janb dan weten we meer
knijplood op de hoofdlijn net onder de top net zo lang tot de tip gaat bewegen en kijken hoeveel gewicht dat is (dat komt de vis tegen )
heeft iemand een Poly Butt ??gr GerardReageer
-
ik wil niet zeuren hoor want waar gaat het nou uiteindelijk over maar je weet hoe een katrol er uitziet.Oorspronkelijk geplaatst door rickieals je je lijn 1 cm wegtrekt, zal het clipje 0,5 cm wegtrekken.
is dus een blok met 1 schijf touw erdoor en aan de ene kant 100 kilo zand en aan de andere kant trek je gewoon 100 kilo hoor.
heb je nu een onder en een boven schijf dan halveer je en worden het nog meer schijven dan gaat de wrijving het winnen van de krachten verlichting .
ik hoor dit te weten als kraan machinist mijn kraan zit er vol mee
Reageer
-
sorryOorspronkelijk geplaatst door testerHallo Jeroenk een foto is meer als duizend woorden
had al gezocht met google, kon zo snel nix vinden
btw: hoe zit dat dan met de hoek die een lijn maakt?
als je een auto vooruit probeert te trekken gaat die moeilijk.
knoop je een touw aan de bumper, en vervolgens het andere uiteinde aan een boom. druk je nu in het midden dwars tegen het touw aan, zal je de auto een stuk makkelijker vooruit kunnen bewegen.Reageer
-
-
in 1 van de wt van dit jaar staat hele reportage over de polly-but, ik heb dat artikel vol grote intresse gevolgd en ook een boel van opgestoken

Reageer
-
-
zo leer je nog eens wat en die topjes mooi kort bij kan mijn bril gerust afzetten , kom er morgen op terugOorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebberzal ik eens een foto maken van de sidewinder dan kan je die ook bestuderen

gr GerardReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer