wintervoorn in de havens
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
-
ben van de week nog even geweest maar er zit hier niet veel vis in de haven

denken jullie dat het te vroeg is voor de winter voorn
Reageer
-
-
Kijk Jacob natuurlijk is er vis te vangen in de havens van Brielle ,maar geen winter voorn wat dat betreft heeft Henk je niet goed voor gelicht ,maar als je ergens een plekje tussen de plezier jachten kan vinden kan je geweldige ruisvoorns vangen ,en mooie platte ,maar het is met de haven van Brielle altijd wat er word continu gerestoreerd ,er worden palen in getrild muren op nieuw op gemetseld Het is nou eenmaal een oud stadje het stort nog allemaal net niet in er word dus hard aan gewerkt om dat instorten tegen te gaan ,ik wil in principe tussen al dat geweld niet gaan zitten vissen Ik wacht wel tot Oktober als de winter voorn weer in grote getale de haven binnenkomt,maar dan mag er niet meer over gesproken worden ,want ja anders zou het wel eens erg druk in ons Brieltje kunnen worden ,en daar houden de lokale vissers weer niet zo van ,en dat is wel eens jammer ,want laten we eerlijk zulke enorme vangsten van zulke bakke van voorns ,ja dat wil toch iedere visser wel eens mee maken [DUS].Groeten van Jan de visserReageer
-
,ja dat wil toch iedere visser wel eens mee maken [.[/quote] janb.
begin je weer met de reclame campagne het is afgelopen jaar in alle havens beter geweest dan den briel.
weg met die stekkepezers
Reageer
-
-
Vanaf wanneer kan je de wintervoorn verwachten in de havens? Zijn er al mensen die met succes in de havens vissen?Reageer
-
Ligt een beetje aan het weer, maar eind oktober word hier al redelijk vis gevangen in de havens, maargoed is het in oktober nog mooi weer dan duurt het langer en is het heel koud dan weekje of 2 eerder. Op de trekroutes na de havens toe word al wel goed gevangen, zowel witvis al roofvis ze komen er dus aan

Reageer
-
hier in Brielle is het nog helemaal niks ,glas helder en geen vis.
vanavond inschrijven maar ik moet het allemaal nog weer zien of het wat gaat worden.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer