Vorige week nog in Spakenburg geweest ,daar werd al behoorlijk gevangen ,het zal van haven toch wel verschillen denk ik,het is een kwestie van proberen,hier[in brielle ] is het water nog te helder,en nog geen vis.van avond ook in schrijven ,je moet toch wat !!!!
wintervoorn in de havens
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
Jan als het water nog te helder is in Briele wat moet het dan in de winter gaan worden ?
Hier op de vecht kan je ook al aardig naar de bodem kijken , ga me toch wel zorgen maken hoor .
Ik ben nog niet in huizen geweest van de week maar eens langs rijden .Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
Ik weet het ook niet. Wel jammer als het echt zo klote gaat worden, vorig jaar was een leerjaar en wil nu toch wel proberen wat meer mee te doen voor de prijzen. Maar het lijkt of alles tegen zit. Als ik nu weer hoor van nieuwe regels hier met wedstrijden en de vangsten worden volgens mij wel minder dan weet ik het niet hoor !
Reageer
-
Liefst de havens aan het ijsselmeer, kan je zoveel voorns vangen als je wilt. Maar omdat het toch een stukje rijden is kan dat niet altijd. De kanalen die van de grote meren in friesland afkomen en naar havens lopen zijn ook goed op dit moment, hetzelfde geld voor de meren in west groningen Mocht je wat stekken willen weten dan stuur je maar een pbtje

Reageer
-
Wat voor mij in de buurt is is voor jou al weer wat verder weg he. Maargoed leeksterhaven/hoofddiep kan goed zijn maar met vlagen, dat duurt nog 1 a 2 weekjes. Nieuwe haven aan het lauwersmeer is ook enorm goed op dit moment, maar de vis ligt er nog echt verspreid. Ik zal nog wel even wat rondvragen of er hier in de buurt wat goed is dan hoor je het wel.
Reageer
-
-
Reageer
-
Kent er iemand havens in Noord-Brabant waar je in de winter goed kan vangen? Zoek nog een goede winterstek.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer