Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
De eerste wedstrijden gaat het nog wel ,maar daarna een keer in de de week naar de fysio .Ik heb echt problemen met mijn armen . Maar ja, je wilt vis vangen dus niet zeuren.
De Havens in Scheemda tegenover de BIG BOS als ik me niet vergis zit daar ook al een beetje vis ? ik heb er nog nooit gevist ,maar omdat mijn schoonouders daar wonen wl ik het zeker gaan proberen daar (goed excuus om te gaan) -)
Ik blij ...vrouw minder hahaha
Vandaag niet in een haven gezeten, gewoon in de stad. Geen honderden stuks en ook geen mega veel kilo's. Wel een ontzettend voldaan gevoel en stinkend hard mijn best gedaan voor die paar vlindertjes. Dit heeft veel meer met sportvissen te maken dan zo'n jachthaven afgeladen met vis.
Moin Viskerluu, woar hest zeetn daan?
Heb gehoort dat het tegenover het belastingkantoor wel eens wil vangen.
Scheemda, Bigbos?
Lijk mij persoonlijk dat de eextahaven mooier vissen is, of moet ik mij daarin vergissen??????
Moin Viskerluu, woar hest zeetn daan?
Heb gehoort dat het tegenover het belastingkantoor wel eens wil vangen.
Scheemda, Bigbos?
Lijk mij persoonlijk dat de eextahaven mooier vissen is, of moet ik mij daarin vergissen??????
Reageer