wintervoorn in de havens
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
-
Tja als wedstrijdvisser wil het meeste gewicht tochMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Reageer
-
Reageer
-
Reageer
-
Ga Zondag A.S. een gok wagen, of de haven van Pekela of in de haven van Scheemda.
Zal even weer wennen worden met deeg.Reageer
-
met vloeken vang geen meer vis hoor MartijnMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
ik heb toch altijd wel het idee dat ik gehoor vind daarboven,als ik zo'n arsenaal afvoer naar de schepper.
deze keer ook weer ,lijn om de reling van een boot,de schepper vermanend toegesproken en gelijk reactie.
een deel het water in ,nooit meer gezien
Reageer
-
Daar is de winkelier weer bij gebaat denk ik, misschien heeft hij gebeden dat er een ........... een deel zou verliezen
HAHAHAMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
Reageer
-
Ga zaterdag maar eens proberen weer eens 200 stuks te vangen bij ons in KollumMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
-
Reageer
-
Reageer
-
Heb je dan al casters Cor , Marcel en Martijn doen nou plotsklaps mee , dus de spoeling word wel dun maar we redden het wel , vis vol op ik had er na twee uur vissen 11 in mijn netje zitten , net zo makkelijk,als dat morgen ook zo gaat zitten we volgende week samen.Groeten van Jan de visserReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer