reigersvet

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • tester
    Maas en Waal visser
    • 06-03-2004
    • 2596
    • Son

Hallo

ik heb ook al die middeltjes van vroeger op papier kompleet hoe te maken

maar als je daar een gemiddelde van pakt komt het er op neer

dat dierlijk vet en vlees na een paar weken in een pot staan te verteeren tot olie een goed dipje kan zijn geloof ik wel

ik noem het maar ver******sgeur/ smaak

maar verteerde kaas zit die stof al van natuuren in wat ik denk dat de trigger is
    gr Gerard

Reageer

• fishfreaky
      Newbie

• 21-11-2010
      • 5
      • Menen

het kan misschien best wel zijn dat er beter dingen bestaan maar het is misschien niet goed in combinatie met het recept die ik kreeg van een rvaren visser die hem al heeft bewezen en reigersvet is the final touch.Bij deze vind het wel leuk om mensen daarop te zien reageren. het is een teken dat vissen boeiend is en boeiend blijft

Reageer

• Amadeus
        Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
        • 1626
        • Westerlee

Iets wat beter werkt dan reigervet is aalscholverpuree.
        Je lokt er waarschijnlijk wel geen vissen mee, maar de visstand is er wel bij gebaat.

Ik geloof niet meer zo in die zaligmakende toevoegingen.
        De meeste die kun je toch zo bij moeders uit de keuken plukken, vanilie, ammandelolie enz enz.
        Heb ooit eens een flaconnetje gekocht van 18,- er zat amper een paar gram in.
        Met dit goedje moet je je maden insmeren, voor dat geld zat er tenminste nog wel een kwastje bij............................................... ......
        Dit goedje werkte dusdanig op de maden zodat ze bijna begonnen te spartelen.
        Moest thuis wel zeggen dat het wel wat meer vis opleverde, zo niet dan was ik vernageld en had weer 18,- in het water gegooid.

Neen, ik geloof niet meer zo in die wondermiddeltjes.

Enige wat ik nu nog heb is wat melasse en wat wormensiroop.
        Aangepast door Amadeus; 19-02-2011, 00:34.
        https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

Working...