Van mijn vader's hengel, Spro Cresta S1 950, zit in de lengterichting een scheur. Uit navraag bij 2 verschillende hengelsportzaken blijkt dat dit deel 37 euro moet kosten.
Ten opzichte van de huidige nieuwprijs 99,95 vindt ik dat te duur. Dan kan mijn vader mijn inziens beter besluiten om nog zo'n hengel aan te schaffen voor reservedelen.
De hengel heeft vorig jaar overigens 50 euro gekost.
Nu zit mijn vader te overwegen een andere hengel aan te schaffen, omdat volgens zijn zeggen de hengel op 9.50 mtr "zwiebert" Mijn vader zoekt dus een hengel die op 9.50 mtr
ook nog strak is en geschikt is / kan gemaakt worden voor het vissen met kikkertjes. Budget 100 - 150 euro.
Nu hebben we even gekeken en onderstaande hengels gevonden als mogelijke vervanger.
-Sensas Power King 92 9m50
-Sensas Power King 71 9m50
-Shimano Alivio Allround 9m50
Iemand ervaring met een van bovengenoemde hengels?
Ten opzichte van de huidige nieuwprijs 99,95 vindt ik dat te duur. Dan kan mijn vader mijn inziens beter besluiten om nog zo'n hengel aan te schaffen voor reservedelen.
De hengel heeft vorig jaar overigens 50 euro gekost.
Nu zit mijn vader te overwegen een andere hengel aan te schaffen, omdat volgens zijn zeggen de hengel op 9.50 mtr "zwiebert" Mijn vader zoekt dus een hengel die op 9.50 mtr
ook nog strak is en geschikt is / kan gemaakt worden voor het vissen met kikkertjes. Budget 100 - 150 euro.
Nu hebben we even gekeken en onderstaande hengels gevonden als mogelijke vervanger.
-Sensas Power King 92 9m50
-Sensas Power King 71 9m50
-Shimano Alivio Allround 9m50
Iemand ervaring met een van bovengenoemde hengels?

Reageer