vissers zijn ouwe wijven?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door janb

Ja spuiliefhebber ,ben je net weer te laat ,we zijn van morgen met vijf man bij de kaas boerderij
    geweest De vangsten liepen uit een van 7kg tot 28kg Maar er is niemand wezen kijken ,Ik weet niet of je een beetje in debuurt woont,of dat je van ver moet komen Vermoedelijk ga ik a,s Donderdag maar weer eens een poging wagen Morgen eerst maar eens in het kanaal kijken of we daar nog een visje kunnen vangen vr.gr/Jan de visser
    ja ik woon in de buurt janb vlakbij zelfs .
    heb ik jullie toch gemist ben even op de motor langs gereden denk dan te hard zeker
    zonde man anders was ik zeker ff langs gescheerd ik zag dat jij hier ook in de buurt woont dus met de taal moet het lukken dan.
    ben wel ff aan het kanaal wezen kijken bij de "cracks"maar niet zo lang ,ik weet niet hoe het is afgelopen daar de vangsten"leken"niet super maar ja ik kan er goed naast zitten hoor.

Reageer

• Rinko
      • 14-08-2005
      • 1117

Met de titel 'vissers zijn ouwe wijven' ben ik het wel eens maar dan doel ik meer op de 'vissers' die waneer je lekker in je eentje zit te genieten aan de waterkant bij je komen staan en precies weten waar je ze kunt vangen, waneer en waarmee je moet vissen en je weet dat het allemaal dom geklets is en dan ook nog vertellen wat je in hun ogen verkeerd doet, maar op de vraag waarom hun niet aan het vissen zijn komt er uit dat ze er weinig tijd voor hebben of dat ze nog weg moeten ect.ect. maar wel een uur dom zitten te ouwe hoeren sorry ouwe wijven!!! :@

zo, dat moest ik even kwijt

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Rinko

Met de titel 'vissers zijn ouwe wijven' ben ik het wel eens maar dan doel ik meer op de 'vissers' die waneer je lekker in je eentje zit te genieten aan de waterkant bij je komen staan en precies weten waar je ze kunt vangen, waneer en waarmee je moet vissen en je weet dat het allemaal dom geklets is en dan ook nog vertellen wat je in hun ogen verkeerd doet, maar op de vraag waarom hun niet aan het vissen zijn komt er uit dat ze er weinig tijd voor hebben of dat ze nog weg moeten ect.ect. maar wel een uur dom zitten te ouwe hoeren sorry ouwe wijven!!! :@

zo, dat moest ik even kwijt
        zeker ook waar ja daar lopen er een paar van rond zeg ,in de catagorie beste stuurlui .
        daarom vis ik graag op plekken waar je moeilijk kan komen .
        wintervisserij in de havens bivoorbeeld erg leuk hoor maar dat ge*** achter je er staan er zo 10 die het beter weten.
        nee geef mij maar een lekker verborgen stekkie aan de brielse maas of het spui.

Reageer

• janb
          jan b
          • 21-11-2005
          • 1982
          • 't Nieuweland

als ik al die reaktie's zie begin ik het haast te geloven ,van die ouwe wijven Maar het is gewoon een fijt dat een visser ontzettend graag over zijn hobby praat En daar ook een eigen mening over heeft En wat betreft dat hijgen in je nek ,dat is een kwestie van in schatten Ik heb al vrij snel door of ik met zo,n iemand wil praten Of de botte bijl hanteer En ik moet zeggen over het algemeen snapt men het vrij snel Dus spuiliefhebber geef het niet te snel op Ze bestaan echt aardige ,vriendelijke vissers die ook nog zinnige vragen kunnen stellen ,en niet op je schepnet of je top sets staan te dedderen vr/gr Jan de visser
          Groeten van Jan de visser

Reageer

• Pieter Stam
            -
            • 11-10-2002
            • 2882
            • NL

Laat ik een even iets opbiechten.... Mij moet je eigenlijk ook niet treffen langs de waterkant. Ik ben nml. niet echt gecharmeerd van 'toeschouwers'. De kans dat ik info loslaat is daar dan ook niet zo heel erg groot Info over mijn vimethode wil ik nog wel wat geven, dat is toch af te kijken... Info over het water, stekken, visbestand, voertactiek enz. geef ik over het algemeen 0 komma 0. Dat mag iedereen mooi lekker zelf uitzoeken.

P.S. dit is inderdaad een oude wijven topic.

[Gewijzigd door Pierre op 04-24-06 at 11:22 PM]

Reageer

• Dylan
              Smits =D
              • 17-04-2006
              • 90
              • Sliedrecht

Dan kom ik wel wat minder kijken.
              Vissen ,vissen, vissen en nog eens vissen

P.R. Karper: 24 pond
              P.R. Zeelt: 51 cm.

Reageer

• Pieter Stam
                -
                • 11-10-2002
                • 2882
                • NL

Jij bent een van de uitzonderingen die iets meer te weten krijgt...

Reageer

• Dylan
                  Smits =D
                  • 17-04-2006
                  • 90
                  • Sliedrecht

Hahaha oké Ik voel me vereerd (@)
                  Vissen ,vissen, vissen en nog eens vissen

P.R. Karper: 24 pond
                  P.R. Zeelt: 51 cm.

Reageer

• spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Pierre

Laat ik een even iets opbiechten.... Mij moet je eigenlijk ook niet treffen langs de waterkant. Ik ben nml. niet echt gecharmeerd van 'toeschouwers'. De kans dat ik info loslaat is daar dan ook niet zo heel erg groot Info over mijn vimethode wil ik nog wel wat geven, dat is toch af te kijken... Info over het water, stekken, visbestand, voertactiek enz. geef ik over het algemeen 0 komma 0. Dat mag iedereen mooi lekker zelf uitzoeken.

P.S. dit is inderdaad een oude wijven topic.

[Gewijzigd door Pierre op 04-24-06 at 11:22 PM]
                    o er zijn er dus meer die er zo over denken,dacht al dat ik alleen was.
                    maarja ik ben opgegroeid met vissen als individuele sport ,alles alleen uitdokteren.
                    trouwens toen was er iig geen internet.
                    ik ga het al wel een beetje waarderen hier hoor ,nu ik wat meer zit door te lezen.

dadelijk raak ik nog verslaafd.

als ik zo hier en daar lees doen sommige toch wel meer posten hier dan vissen

Reageer

• Klaas Hoen
                      Met enige kennis...
                      • 09-04-2006
                      • 346
                      • gorredijk

haha jah iddd
                      StuntelLaar

Reageer

Working...