Oorspronkelijk geplaatst door janb
Ja spuiliefhebber ,ben je net weer te laat ,we zijn van morgen met vijf man bij de kaas boerderij
geweest De vangsten liepen uit een van 7kg tot 28kg Maar er is niemand wezen kijken ,Ik weet niet of je een beetje in debuurt woont,of dat je van ver moet komen Vermoedelijk ga ik a,s Donderdag maar weer eens een poging wagen Morgen eerst maar eens in het kanaal kijken of we daar nog een visje kunnen vangen vr.gr/Jan de visser
Ja spuiliefhebber ,ben je net weer te laat ,we zijn van morgen met vijf man bij de kaas boerderij
geweest De vangsten liepen uit een van 7kg tot 28kg Maar er is niemand wezen kijken ,Ik weet niet of je een beetje in debuurt woont,of dat je van ver moet komen Vermoedelijk ga ik a,s Donderdag maar weer eens een poging wagen Morgen eerst maar eens in het kanaal kijken of we daar nog een visje kunnen vangen vr.gr/Jan de visser
heb ik jullie toch gemist ben even op de motor langs gereden denk dan te hard zeker
zonde man anders was ik zeker ff langs gescheerd ik zag dat jij hier ook in de buurt woont dus met de taal moet het lukken dan.
ben wel ff aan het kanaal wezen kijken bij de "cracks"maar niet zo lang ,ik weet niet hoe het is afgelopen daar de vangsten"leken"niet super maar ja ik kan er goed naast zitten hoor.

Reageer