ik ging met een vriend die daar in de buurt woont paar vakantie wedstrijdjes vissen en met aas halen enzo kreeg ik het gratis en toen zijn ik zo van na wil ik ook jou kleren aan en zo kwam het er eigelijks een beetje van eerst wou ik het niej omdat ik een eigen t-shirt heb met me tekst maar zo is het gegeaan ongeveer en ik kwam best vaak in die winkel dusss
TOPCOMPETITIE
Collapse
X
-
-
als dat systeem hier zou komen dan doe ik echt wel mijn best om daar doorheen te komen
van mij mogen ze morgen er al mee beginnenVissen is ontspannend.
Maar wedstrijdvissen is juist inspannend
Met Vriendelijke Visgroeten
vaste stokvisser????????

Reageer
-
Hoi,
tijdens de TC neem ik wel een bivvy en een karperstretcher mee.
Als ik een karper vang, dan ben ik geheid nummer 1.
M.v.g.
BreambusterReageer
-
jammer dat je alleen met de stok en match mag whhahahOorspronkelijk geplaatst door Breambuster
Hoi,
tijdens de TC neem ik wel een bivvy en een karperstretcher mee.
Als ik een karper vang, dan ben ik geheid nummer 1.
M.v.g.
Breambuster
Reageer
-
moet je bij de TC verplicht met de vaste stok vissen of moet je verplicht met een dobberdragende hengels vissen dus een matchhengel cq vaste stok?
Reageer
-
Fritsie,
9. Gevist dient te worden met één hengel (max. lengte 13 meter voor senioren en 11,5 meter voor junioren) voorzien van een dobber en een enkelvoudige haak. Elke vorm van zinkvissen is verboden. Wanneer op enig moment het hoofdlood op de bodem rust, is er sprake is van zinkvissen. Wanneer een loodkorrel of styllood de bodem raakt of op de bodem rust, is dat niet te verstaan als zinkvissen. In alle gevallen moet de dobber de daaronder aan de lijn bevestigde belasting kunnen dragen. In geval van aangetoond zinkvissen volgt een gele kaart.
Uit het regelement van de TC.
Groeten Erwin-----------------------
http://erwin.vist.nlReageer
-
Reageer
-
-
Hallo,
De TC hoeft geen drama te zijn, maar het moet allemaal wel een beetje meezitten.
De vangsten zijn tijdens de TC ten opzichte van de vroegere naselectie niet verbeterd.
Vooraf werd altijd geroepen dat dit wel het geval zou zijn, het tegendeel is nu bewezen.
De mooiste wedstrijden volgens het CIPS reglement vindt ik nog de team van het jaar wedstrijden. De vakken zijn kleiner en daar vindt ik het niveau persoonlijk nog hoger (60% internationals en ex-internationals). Het is dus nog moeilijker om je te onderscheiden van de rest, wat nog belangrijkers is, alle vis telt, de kattepult is toegestaan en de wedstrijd duurt 5 uren. Tevens is het een echte teamwedstrijd en je voorbereiden als team naar een teamwedstrijd, is voor mij en mijn teamleden toch altijd een uitdaging. Internationaal wordt je alleen maar beter door veel op verschillende manieren vis te kunnen vangen, zonder enige beperkingen. In 2001 werd eens een EK beslist door het vangen van baarzen, terwijl op de TC een minimum maat van toepassing is. Dit betekent dat nooit iemand gericht op baars kan/mag vissen, internationaal kom je dan gewoon tekort. Zelf houdt ik de techniek bij om soms mee te gaan met baarswedstrijdvissers. En denk erom, dit is absoluut een techniek apart! De Engelsen wisten in Parijs de WK titel te pakken door o.a. palingen te vangen. Hier bij de TC begint iedereen te lachen, want die tellen niet. Komen we in dergelijke omstandigheden terecht, dan komen we beslist tekort. En dan heb ik het nog niet gehad over karpervissen, alvervissen etc. De andere landen zoals Hongarije, Polen, Portugal en ga zo maar door zijn ons al voorbij gestreeft. Het is te hopen dat Jan van Schendel deze ontwikkeling weet te stoppen. Maar voor de huidige internationals is er bijna geen tijd om je op alle technieken te bekwamen (geen profs maar amateurs)....
M.v.g.
Breambuster
Reageer
-
ik vind dat er met de topcompetitie ook met de pult gewerkt mag woorden want wij nederlanders lopen daar wel in achter en komen op nodige wedstrijden er wel te kort mee...
ik ben nu aan het traine om 2 technieken onder de knie te krijgen met de pult en de pijp vind ik alleen maar dubbel werk en kost ook nog is veel tijd...
en als er zo wk in nederland gevist mag woorden dan mag er misschien wel met de pult geschoten woorden lekker dubbel zinnig vind ik allemaal..
wat is jullie mening hier over dan???....Reageer
-
Je hebt helemaal gelijk Anja. Is een beetje raar dat er bij andere (inter)nationale wedstrijden wel met de pult mag worden gewerkt.
Tijdens onze clubwedstrijden mag het ook, maar als je er een bon van de politie krijgt, is het je eigen schuld.
Het zou n.l. onder verboden wapen bezit vallen. pffffff :~ :~ :~
Alsof ik iemand kan verwonden met 5 casters op 13 meter afstand? haha
Lijkt mij dat we tijdens de T.C best een uitzondering situatie van mogen maken. Daarom zouden we eigenlijk als T.C. vissers 1 of andere actie ofzo moeten starten.
Greetz. Erwin-----------------------
http://erwin.vist.nlReageer
-
doet heel pijn jah 5 casters
nee grappie...
een actie zou nier gek zijn!!! maar denk dat het toch niet lukt.... maar nee heb je ja kan je krijgen....
ik denk als wij beter willen presteren de pult vrij moet gegeven woorden in nederland...
ik ben druk weze traine met de pijp en ben nu ook nog eens met de pult bezig en als ik gesnapt wor ben ik aardig de *** om zo te zeggen denk niet dat me ouders de boete betalen....
ken me geld wel aan betere dingen besteden dan aan een boet....
als ik een boete heb zou het eigelijks zo moeten zijn dat je bij de nvvs kan aan kloppen zo van ik moet oevenen voor bepaalde wedstrijden en betealen jullie me boete dan klink stom maar ik heb met sommige al heel wat over gehad wat ik weet zeker dat het met wk in nereland wel mag...
en dat vind ik neij eerlijk....
de coaches verwachten dat wij het onder de knie krijgen in eigen tijd en zien er niks van hoe wij het doen en als het nou onder tc wort toe gestaan zou het ook makkelijker zijn voor de coach...
dit zijn mij meningen klink niet allemaal zo logies maar voor mij wel
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer