Oorspronkelijk geplaatst door Rinko
Eduard, je begon zo sterk (het is een super lijn, of de ogen van mijn hengel zijn heel glad), maar wat je als laatste zegt vind ik toch heel jammer.
Groeten Rinko
Eduard, je begon zo sterk (het is een super lijn, of de ogen van mijn hengel zijn heel glad), maar wat je als laatste zegt vind ik toch heel jammer.
Groeten Rinko
Oorspronkelijk geplaatst door mijzelf...
...of ik ben gewoon heel goed
...of ik ben gewoon heel goed


Reageer