feedervissen met dyneema of nylon

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Eduard
    Moderator
    • 11-08-2004
    • 3278
    • Sappemeer

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Rinko

    Eduard, je begon zo sterk (het is een super lijn, of de ogen van mijn hengel zijn heel glad), maar wat je als laatste zegt vind ik toch heel jammer.

    Groeten Rinko
    Oorspronkelijk geplaatst door mijzelf...
    ...of ik ben gewoon heel goed
    ...maar dat kan ik toch niet helpen.... %)
    groet,
    Eduard

    Reageer

    • Rinko
      *************
      • 14-08-2005
      • 1117
      • ********

      #17
      ...maar dat kan ik toch niet helpen....
      Hier zijn cursussen voor Eduard.

      Reageer

      Working...