Dat soort lui moeten ze de plomp indonderen. De kennis die ik over vissen inmiddels heb is ook niet aan komen waaien. Dat is toch hoofdzakelijk gekomen doordat andere vissers mij deelgenoot gemaakt hebben van hun kunnen. Ik zie het als mijn plicht om mensen die daar naar vragen te helpen. En iedereen die bij mijn visstek een praatje komt maken krijgt een praatje terug. Als mensen er niet tegen kunnen dat er anderen zijn die meer vangen dan zij, moeten ze thuis een potje gaan patiencen. Dan heb je van niemand last en kun je ook van niemand "verliezen" (tenzij schoppen koning met harten vrouw gaat vozen) Kortom : zielige vertoning !!!
DAGELIJKSE DISCUSSIE over vangst en problemen van de laatste dag
Collapse
X
-
Hoe weet je nou zeker dat hij niets zei omdat hij niet tegen mensen kan die meer vis vangen?
Misschien was het iemand die niet graag met mensen praat.
Je komt zeker niet uit een stad? Daar praten de buren zelfs niet eens met elkaar.Reageer
-
Ik ben laatst wezen kijken bij de plaatselijke karperput Iedere stek was bezet op dat moment en de ene persoon wil wel een praatje maken en de andere niet. nou is karperen niet mijn manier van vissen maar ervaringen en belevenissen is altijd leuk om te horen of je nou iets van leert of niet.
Ik kwam er wel achter dat ik er niet moet gaan witvissen want er schijnt een ziekte in te zitten.
Reageer
-
Gister op het B-kanaal geweest....had beter me geld op een terrasje om kunnen zetten in drank...was ik tenminste met een kater wakker geworden..nu kreeg ik er 1 middenop de dag in de volle zon...
Wat een klotewedstrijd...totaal op 30 man ongeveer 120 kilo vis gevangen...waarvan 60 kilo door 4 man..tel uit je winst..
Nee..gister gaat bij mij in een vergeethoekje
[Gewijzigd door kaledwaas op vrijdag 11 juli 2003 @ 15:10]Reageer
-
En jij was zeker niet een van de vier mannen?
[Gewijzigd door Braakdraak op vrijdag 11 juli 2003 @ 16:52]Reageer
-
Ha kale,
Ik weet hoe het voelt. Denk maar zo dat de vis massaal op 1 plek aanwezig was en daar niet vandaan ging. Dit denk ik in combinatie met vissers op die plek die dan ook alles goed doen. Als jij op die stek had gezeten en je had dan ook alles goed gedaan had jij misschien wel bij die 4 gehoord.
Volgende keer beter.
Groet John.
Groet John.
www.baitstore.nlReageer
-
Ja Jos,
Die dikke brasem wil alleen maar bijten als ik thuis zit, raar hoor.
Groet John.Groet John.
www.baitstore.nlReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer