welke lijn kopen???

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jans
    Toekomstig expert
    • 13-03-2004
    • 272
    • Drenthe

Moi Piscator,

De enige winkel waarvan ik weet dat ik daar exclusive gohrin kan kopen staat bij ons in het dorp, maar die is bezig z'n winkel op te doeken en zal waarschijnlijk ook geen nieuw spul meer bestellen dus.
    Jammer, want ik vond het een donders fijn lijntje om mee te vissen.
    Ik zal voor de zekerheid nog eens gaan kijken of hij er nog wat van heeft staan en als het kan een paar rollen inslaan.
    Als je het op de juiste wijze bewaard (koel en donker) kun je het best een jaar of twee bewaren.

Wat betreft de Trabucco lijn, m'n vismaat vist er mee maar ik weet niet of dat type victory is, (zit een bruinachtig label op het klosje) hij is er in ieder geval goed over te spreken.

Wat betreft het zeer snel verdwijnen van diverse merken lijn, gelukkig is er altijd nog Platil, stug en onverwoestbaar, wie is er niet groot mee geworden.
    Er is altijd iemand die nog minder vangt.

Reageer

• swa
      Theoreticus
      • 09-05-2003
      • 718
      • Tienen

Oorspronkelijk geplaatst door tim van scherrenburg

het is heel stug heb ik gehoord maar kun je het daardoor nog wel goed knopen hoe zit het met de knoopsterkte/treksterkte?
      :?
      De eerste fluorocarbon waren inderdaad veel minder soepel dan gewoon nylon, maar de nieuwe niet meer.
      De knoop- en breeksterkte is ondertussen ook even goed

Reageer

• tim van scherrenburg
        Komt net kijken
        • 03-03-2005
        • 86
        • veenendaal

ik ga het proberen dus de fluorine van tubertini is een goede lijn weet je misschien ook waar je het kan kopen
        alvast bedankt
        groeten tim
        m.v.g Tim

Reageer

• eddy rijken
          Komt net kijken
          • 12-03-2005
          • 57
          • Veenendaal

Als hoofdlijn gebruik ik g-line 10/100. Dat vind ik zelf een goede lijn is wel een beetje stug maar dat is voor iedereen anders. Als onderlijn gebruik ik sensas palmer of xilo van colmic die combinatie vindt ik zelf wel fijn. maar die fluorine van tubertini schijnt heel stug te zijn dus daar meot je van houden. groeten eddy
          M.v.g.
          Eddy

Reageer

Working...