De wedstrijd is gevist. Het was schitterend weer en daar heb ik de eerste 2 uur volop van genoten terwijl mijn maat wel af en toe een vis ving. Hij lag aan de overkant en ik in het midden of met de vaste stok. De laatste 3 uur ben ik ook aan de overkant gaan liggen, maar ook ging dat in het begin niet ondanks we hetzelfde zaten wat montage betreft. Beide een onderlijn van 80 cm. Ik ben toen naar een onderlijn gegaan van 50 cm en toen ging ik ook af en toe vis vangen. De vis beet niet uitmuntend. (Het koppel wat op kop zat is zelfs naar huis gegaan). Er had meer ingezeten denk ik. Mijn maat had last van krabben en is iets verder van de kant gegaan en toen ik naar de overkant ging lag ik niet precies op dezelfde plek als mijn maat. Zodoende lagen er aan de overkant 3 voerplekken. i.p.v. 1. Het was ook zoals Ronald schreef dat je toch beide voor jezelf gaat vissen i.p.v. samen. Ik denk dat dat het moeilijkste is. Het omschakelen van de vis voor je zelf houden naar het delen met je maat. Je bent immers bang dat voerstek door je maat wordt verprutst of dat je met elkaar in de knoop komt te zitten.
Hoe kan je dat overigens voorkomen?
Komende zondag gaan we voor het echie.
Hoe kan je dat overigens voorkomen?
Komende zondag gaan we voor het echie.

Nee joh ToniMono,

Reageer