Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik heb het de af gelopen zomer mee gemaakt met een stelletje van die Engelsen waar het vol mee zit hier in de regio , ik zat daar in alle rust komt er zo'n bus met 5 lawaai schoppende Engelsen aan ,niet normaal meer , nou ga ik zo wie zo niet zo snel aan het slaan daar begin ik niet aan ,maar toen ze vroegen of er nog een beetje vis te vangen was ,heb ik er het zwijgen maar toe gedaan , mijn engels is niet al te best maar in dit soort situaties , versta ik het zo wie zo helemaal niet Maar vervolgens heb ik ze hele maal onderste boven gevist ,en na drie uur zijn ze ook maar vertrokken na dat ik mijn netje met 37 platte had omgedraaid Maar ik denk dat ieder visser zich wel ergert aan zulk gedrag.
Reageer