Ik ben sinds Maart j.l. inwoner van BunschotenSpakenburg en woon niet aan de haven .Al die verhalen over de mensen in dit dorp zijn onderhand achterhaald en verzonnen. Er wonen hier 18.000 mensen waarvan inmiddels het overgrote deel van buiten de plaats komt. Heb overigens jaren aan de Eem in Baarn gewoond en ook hier waren er op een bepaald moment klachten van omwonenden tijdens wedstrijden met name van geluidsoverlast.Parkeren in woonwijk i.p.v. door de organisatie gevraagde plekken om te parkeren om ± 05.00 uur 's ochtends
In iedere havenplaats gaan de mensen onderhand over hun nek van de mentaliteit en gedrag van de sportvisser.
Ik vis pas een kleine 40 jaar en kan een lange lijst maken met plekken waar je niet meer kan vissen omdat men het er zelf verziekt heeft!
In iedere havenplaats gaan de mensen onderhand over hun nek van de mentaliteit en gedrag van de sportvisser.
Ik vis pas een kleine 40 jaar en kan een lange lijst maken met plekken waar je niet meer kan vissen omdat men het er zelf verziekt heeft!

Weer een baksteen in het net

geregeld plaatsnummer trekken deden we buiten de gemeenten(carpoolplaats) en werd er iedere keer verzocht aan de deelnemers om rustig met de autoportieren om te gaan ivm tijdstip en slapende mensen,dus wat ik hiermee wil zeggen dat het wel kan.en als je er eentje naast je heb zitten die er wel maling aan heeft dan
leren ze het wel af

Reageer