Plaats hier de foto's van je visstek!

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Bennozz
    Newbie

• 20-04-2009
    • 39
    • Sint Odilienberg

Plaats hier de foto's van je visstek!

Hallo iedereen..

Ik ben erg benieuwd naar jullie visstek, niet waar het is maar hoe die eruit ziet.
    Ikzelf zal ook snel foto's plaatsen van mijn plekje midden in het limburgse bos op een beek.. erg mooie foto's!

Daarom ben ik benieuwd wie er mooie plekken heeft en deze foto('s) wil delen!

Laat maar komen ...

Gr Benny
    Voor informatie over het vissen op de Roer in Limburg, kijk op mijn site! Hierop vind je info over de rivier, vismethodes, vissoorten, visdagboeken en verhalen en foto's van de gevangen vissen. Vooral barbeel staat centraal op mijn site.

http://www.roervissen.nl

Vergeet mijn gastenboek niet in te vullen!

Mail: roervissen@live.nl
  • cheffie
    Beginners geluk

• 03-04-2008
    • 664
    • Noord Holland

Tijdens de vorige editie jaarlijkse koppel wedstrijd aan de Ringvaart Haarlemmermeer door De Vrije Visser Noordwijk.

Fantastische wedstrijd en een schitterend parcours. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
    Attached Files

Reageer

• nanoe
      Frequent aanwezig

• 07-08-2007
      • 192
      • Amsterdam/Gorinchem.

Dat is een mooie omgeving Cheffie
      Beter goed gekopieerd dan slecht ontworpen

Reageer

• eitcbv
        Doe wat je goed dunkt!
        • 24-12-2005
        • 192
        • nabij Steenwijk

Jemig ik begin hier helemaal van te likkebaarden! Wat een mooie stek is dit een mooie vlakke kant en lekker breed water met rietkragen aan de andere kant! Ik zou wel eens willen weten of er mensen hier zijn die precies net zo'n soort stek weten in Friesland.

Omdat ikzelf niet meer kan zoveel kan sjouwen met mijn visspul omdat ik met enige gezondheidsproblemen kamp zoek ik eigenlijk een vistek zoals dit lekker makkelijk toegankelijk met mijn auto en een vlakke ondergrond (ivm het lopen van de visspullen want dan ben ik total loss als ik iedere keer op en neer moet lopen en heuveltje op en af is niks voor mij...)

Wie o wie weet of er ook ergens bijv. aan de Dokkemer EE goed te bereiken is met de auto en dat ik direkt naast de auto mijn spullen aan de kant kan zetten en er net zo mooi uitziet als deze foto?

Alvast bedankt voor jullie reakties!!!
        Fishing is a way of life!!!

Reageer

• Douwe
          NHSF lid van verdienste
          • 01-07-2006
          • 3136
          • Leeuwarden

Dat is het nadeel van plaatsen van foto,s van je visstek, voor je het weet kun je er zelf niet meer zitten.
          Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• eitcbv
            Doe wat je goed dunkt!
            • 24-12-2005
            • 192
            • nabij Steenwijk

Oorspronkelijk geplaatst door eitcbv
            Jemig ik begin hier helemaal van te likkebaarden! Wat een mooie stek is dit een mooie vlakke kant en lekker breed water met rietkragen aan de andere kant! Ik zou wel eens willen weten of er mensen hier zijn die precies net zo'n soort stek weten in Friesland.

Omdat ikzelf niet meer kan zoveel kan sjouwen met mijn visspul omdat ik met enige gezondheidsproblemen kamp zoek ik eigenlijk een vistek zoals dit lekker makkelijk toegankelijk met mijn auto en een vlakke ondergrond (ivm het lopen van de visspullen want dan ben ik total loss als ik iedere keer op en neer moet lopen en heuveltje op en af is niks voor mij...)

Wie o wie weet of er ook ergens bijv. aan de Dokkemer EE goed te bereiken is met de auto en dat ik direkt naast de auto mijn spullen aan de kant kan zetten en er net zo mooi uitziet als deze foto?

Wat beter is: via de PM dan?
            Fishing is a way of life!!!

Reageer

• spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

ja mooie stek die ringvaart moet je op zondag na 2 uur is gaan zitten als die landingsbaan achter je rug open gaat.
              als je nog nooit gevlogen heb kan je ze daar van echt dichtbij zien.

Reageer

• nanoe
                Frequent aanwezig

• 07-08-2007
                • 192
                • Amsterdam/Gorinchem.

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                ja mooie stek die ringvaart moet je op zondag na 2 uur is gaan zitten als die landingsbaan achter je rug open gaat.
                als je nog nooit gevlogen heb kan je ze daar van echt dichtbij zien.
                Als ik zo wel eens hoor, zit je ook wel eens vroeg op een landingsbaan te vissen , dus zoveel maakt het dan niet uit.
                Beter goed gekopieerd dan slecht ontworpen

Reageer

• cheffie
                  Beginners geluk

• 03-04-2008
                  • 664
                  • Noord Holland

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                  Dat is het nadeel van plaatsen van foto,s van je visstek, voor je het weet kun je er zelf niet meer zitten.
                  Je weet vast wel hoe lang die Ringvaart is bij de Haarlemmermeer.

Reageer

• Douwe
                    NHSF lid van verdienste
                    • 01-07-2006
                    • 3136
                    • Leeuwarden

Gaat meer in het algemeen, zodra je foto,s plaatst van mooie stekken waar je ook nog eens leuk vangt kun je er gif op innemen dat de stek gewild wordt.
                    Ik ben niet zo van openheid met onbekenden.

Reageer

• Retlaw
                      TOPvisser

• 22-01-2008
                      • 115
                      • Nieuwe Pekela

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                      Gaat meer in het algemeen, zodra je foto,s plaatst van mooie stekken waar je ook nog eens leuk vangt kun je er gif op innemen dat de stek gewild wordt.
                      Ik ben niet zo van openheid met onbekenden.

foto plaatsen zonder vermelding van water of plaats. Eens kijken wie er dan weet welke stek het is. (moet je natuurlijk geen superherkendbare punten op de foto hebben zoals een kerncentrale, boot met plaatsnaam achterop o.i.d.) Ik zal ook eens een foto sturen, degene mij exact de plek kan aanwijzen krijgt van mij €100
                      Jihahaha! Weer een baksteen in het net

Reageer

• cheffie
                        Beginners geluk

• 03-04-2008
                        • 664
                        • Noord Holland

Ben gek op prijsvragen..

Reageer

• Douwe
                          NHSF lid van verdienste
                          • 01-07-2006
                          • 3136
                          • Leeuwarden

Iemand die in de buurt woont zal het herkennen, iemand die 100 kilometer moet rijden niet maar die komt er ook niet vaak.

Reageer

• Viskerluu
                            Banned

• 07-08-2008
                            • 278
                            • Groningen

Oorspronkelijk geplaatst door Retlaw
                            foto plaatsen zonder vermelding van water of plaats. Eens kijken wie er dan weet welke stek het is. (moet je natuurlijk geen superherkendbare punten op de foto hebben zoals een kerncentrale, boot met plaatsnaam achterop o.i.d.) Ik zal ook eens een foto sturen, degene mij exact de plek kan aanwijzen krijgt van mij €100
                            Die uitdaging ga ik graag aan.

Reageer

• Quido
                              pink floyd

• 30-10-2007
                              • 1509
                              • Winschoten

Oorspronkelijk geplaatst door eitcbv

westergeest voldoet aan al je eisen, tegen over de camping...
                              groeten quido

http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

Reageer

Working...