Plaats hier de foto's van je visstek!
Collapse
X
-
-
-
volgens mij is dat de aalsmeerbaan waar ik toen voor zat.
let op dit is niet de aalsmeerbaan natuurlijk maar de situatie is daar precies eender
ongekend
Reageer
-
Aan het dijkje te zien winschoterdiep ter hoogte van scheemdaAls jullie me missen, ben ik vissen:
Reageer
-
-
retlaw was op 07-06-2009 17:15 nog online viskerluu geen reactie 1 van beide moet het dus goed hebbenReageer
-
En ik spreek dit tegen wijzelf van de visclub vissen daar ook wel eens! Het zijn daar 150 vissteigers maar ik kan mij deze niet voor de geest halen temeer omdat er niet eentje bij is die meteen paadje met daarnaast die rare uitstekende stukken of iets dergelijks en de overkant van het water lijkt er ook niet op ... Sorry dit is ook niet de steigers van de Helomavaart volgens mij. Raar water trouwens: of je vangt er echt niks of het is bingo zelf op 9,5 meter en dan goed voeren want er is in de zomer veel scheepvaart althans plezierjachten maar je ziet vaak als ze een meter voor je topje en dobber voorbij varen dat ie wegschiet en je er een platte eraan hebt. Heel vaak gehad daar ik voer daar altijd overdreven veel want als de platten er zitten is het bingo ook zeelte kun je daar vangen! Maar nogmaals ga er niet heen met een gevoel van: ik ga vandaag eventjes lekkere platten vangen want het kan soms vies tegenvallen sommige mensen bij onze visvereniging vervloeken diet water ik niet ik kan er goed mee overweg.....Fishing is a way of life!!!
Reageer
-
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Weer een baksteen in het net

Reageer