Rive ST

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Roeland
    Komt net kijken

• 23-10-2008
    • 68
    • Ruurlo

hoi,

weet niet of deze vraag hier past. Ik heb nog een handvol preston slider winders liggen, nu wel ik deze tuigenplanken in mijn 30mm rive lade plaatsen, welk setje heb ik hiervoor nodig?

groeten Roeland

Reageer

• Timvisser
      Geen dag zonder vissen

• 29-06-2009
      • 27
      • Alphen aan den Rijn

Oorspronkelijk geplaatst door Randy Breukel
      alleen die roller vind ik nog een beetje ***lig
      Ja die is idd aan vervanging toe
      pas is dat linker rolletje afgebroke dus binnekort maar ff wat nieuws kopen.
      Iemand een voorstel?

Welke maat tuigenplankjes gaat het om? lengte en breedte?

Reageer

• Roeland
        Komt net kijken

• 23-10-2008
        • 68
        • Ruurlo

de 26 cm tuigenplankjes

Reageer

• wallage
          Newbie

• 22-06-2010
          • 17
          • rosmalen

het is weer extra koopavond bij vlemmix en ik wil misschien de rive competition club kist gaan halen maar zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Andere kist die me erg mooi lijkt is de preston space station XSII. Iemand een onderbouwd advies welke ik zou moeten nemen? alvast bedankt

Reageer

• preston-freak
            wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
            • 1834
            • Oss

Oorspronkelijk geplaatst door wallage
            het is weer extra koopavond bij vlemmix en ik wil misschien de rive competition club kist gaan halen maar zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Andere kist die me erg mooi lijkt is de preston space station XSII. Iemand een onderbouwd advies welke ik zou moeten nemen? alvast bedankt
            Het is gewoon een kwestie van smaak, want beide zijn kwalitatief supergoed. Preston vind ik beter met accessoires die tevens wat goedkoper zijn en bij de rive mis ik een polerest in het zitkussen, maar daar kun je een ander kussen voor gebruiken. Maar de rive is minstens zo goede keuze.

Tip: kijk welke het lichtste is als je lange afstanden moet transporteren. Ze zullen beide vrij zwaar zijn, vooral met uitbreidingen en dat is de reden waarom ik overstap op een Fox euro msb of een space station compact. Til me nu te veel een breuk, zelfs met een kar.
            Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• yomi
              Newbie

• 29-09-2009
              • 18
              • Koedijk

Oorspronkelijk geplaatst door Timvisser
              Ik wil binnenkort een Rive ST (D25) kopen.
              Heeft iemand dit station en hoe bevalt het en kan iemand mij vertellen hoeveel lades er onderin het frame passen?

En welke zitting bevalt het beste? (ik heb een frontbar en wil graag een goede zitting waar ik dus ook mijn hengel onder mijn kont kan stoppen)

Hi,

Wij van het team feedervissen.com
              Hebben deze set nu al een paar jaar en wij moeten zeggen zeer goed spul.
              Wij zweren bij Rive,kost wat maar dan heb je ook wat.
              Team Witvisforum.nl.
              Witvis en feederforum: www.witvisforum.nl

Reageer

Working...