Vandaag hadden ze wedstrijd op de Hoogeveensevaart, 7300 gr hoog, alles na half 11 gevangen, ook gisteren na 11 uur pas vis. Vandaag op 15 meter met de feeder. Meer dan de helft echter geen vis. Wel worden er dikke platten gevangen.
Nok 2010
Collapse
X
-
hebben vandaag in ter apel gevist wel vis gevangen geen voorn alleen brasem en 1 verdwaalde pos, was tweede in het vak met 1660 gram(3 platjes) nummer 1 had ruim 2400 gram(4platjes)veel te weinig tijd om te trainen dus moet dat maar tijdens de wedstrijd gebeuren of info via het forum wat meestal
goed is
Reageer
-
Reageer
-
Reageer
-
Ik ben vandaag even met de racefiets langs de Hoogeveensevaart gefietst en heb hier en daar goed vis zien vangen, o.a een knoert van een zeelt en dikke platten.
Het blijkt wel dat je een water kunt conditioneren, vorig jaar al gezien, er wordt steeds meer met boillies gevoerd en vandaag ook flink op gevangen en als je de juiste smaak niet had dan kon je het vergeten.
Er werd met alle aasoorten gevist heb ik gezien, maar de boilie was toch veruit favoriet zelfs op plekken die normaal niet tot de besten behoren.Reageer
-
Ten eerste jakob erg sportief van je op de racefietsIk ben vandaag even met de racefiets langs de Hoogeveensevaart gefietst
als je de juiste smaak niet had dan kon je het vergeten.
Er werd met alle aasoorten gevist heb ik gezien, maar de boilie was toch veruit favoriet zelfs op plekken die normaal niet tot de besten behoren.

Welke smaak van boilie was de favoriet en welke moest je echt niet gebruiken???????????
Doe zelf wel niet mee aan de NOK maar als ik er dit jaar voor een wedstrijd zit dan ga ik graag
goed voorbereid heen.greetings LuciënReageer
-
Wel jammer dat bij wedstrijden van sportvisserij nederland geen pellets en boilies zijn toegestaan. Een regel die naar mijn mening nergens op slaat maar het is wel voor iedereen gelijk. Het aas zou niet natuurlijk zijn i.v.m. de conserveringsmiddelen die erin zitten om het aas goed te houden.....
Reageer
-
Ramon,Wel jammer dat bij wedstrijden van sportvisserij nederland geen pellets en boilies zijn toegestaan. Een regel die naar mijn mening nergens op slaat maar het is wel voor iedereen gelijk. Het aas zou niet natuurlijk zijn i.v.m. de conserveringsmiddelen die erin zitten om het aas goed te houden.....
Waar staat dat?
Ik zie alleen onderstaande maar in het reglement staan, (bron, reglement federatie Groningen-Drenthe)
Aas en voer is vrij, behoudens het voor handen hebben en/of gebruik van gekleurde maden en lokvoeders waaraan (schadelijke) kleurstoffen zijn toegevoegd. Ditzelfde verbod geldt in de gesloten tijd (april-mei) ook voor wormen. Het aas/voer dient uit natuurlijke producten te bestaan; producten die van oorsprong van metaal zijn, zijn verboden. Kunstmatig aas zoals imitaties van maden, vers de vase en mais etc. is verboden, evenals kunstaas, kunstvliegen, levende of dode vis en viseitjes. Niet naleving leidt onherroepelijk tot diskwalificatie. Sportvisserij Nederland kan zo nodig en gewenst in de richtlijnen/uitnodiging aanwijzingen c.q. beperkingen met betrekking tot aas en lokvoer aan de deelnemers opleggen.
Gr,
HarpieReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer