Toch zie je wel dat op zo manier dat iedereen zo begonnen is. wij zijn door de huidige media verpest met de vele info die we krijgen. we zijn verzadigt aan informatie. het is dan logies dat je verder zoekt.(logies idee) dan stelt het visblad al snel niet veel meer voor .Die informatie is dan al snel oud nieuws.
Hengelsportjournalistiek
Collapse
X
-
Reageer
-
ach laten we reeel zijn, het blijft leuk om over onbereikbare oorden/wateren/vissoorten te lezen, al wordt je er niet zo warm meer van als in je tienerjaren, je leert wel dat sommige dingen een droom blijven.
en soms komen je dromen vanzelf ook heel dichbij. wie had 20 jaar geleden verwacht dat je zoveel barbeel/roofblei/MEERVAL(mijn ultieme jongensdroom) in onze eigen rivieren kan vangen! dan ben je blij dat je er zo nu en dan wat over leest. Al vind ik eigenlijk wel een beetje, dat ik liever heb dat er niet zoveel ruchtbaarheid aangegeven wordt, dan blijft het lekker rustig aan het water..... sorry,een beetje egoistisch... maar dat zijn we allemaal wel een beetje denk ik
BertReageer
-
Je leert er altijd van, zelfs Harpie leert er nog vanMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Wat schertst mijn verbazing vandaag maakt matchfishing melding van een beursbezoek aan de stippermesse in bremen waar een big mac of een foxdonut wordt genuttigd.
Zitten ze dan toch mee te lezen? Snelt mijn roem me vooruit? Word mr. Nederlof zich bewust van zijn eetpatronen?
Wie zal het zeggen? To be continued!
Vleiend dat wel
Groet,
Foxdonut
www.wedstrijdvisser.com
Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer