hoe bedoel je minimus? :notsure:
weersinvloed op aasgedrag ?
Collapse
X
-
Minimus,
Ik kan je de hand geven, de laatste weken is het met mij ook niet best.
Groet John.Groet John.
www.baitstore.nlReageer
-
Ik hang ook maar halverwege hoor,maar ik moet toegeven op de wedstrijden al iedere keer mijn buren geklopt...dus...,
Ik heb wel altijd een moeilijke start in het voorjaar...een diesel dus...,
maar eenmaal op hang,niet meer tegen te houden!!!
Greetings Mc.Queen!!!
Tot volgende Maandag!!!Reageer
-
-
Als ik bij ons op de visclub afga ben ik de enige die momenteel in het verdomhoekje zit qua vangsten (inderdaad visserslatijn)
Ik ben geen aankomend wereldkampioen maar ik ben ook geen beginneling dus ik weet maar al te goed dat er een aantal zijn die liegen dat ze barsten. Daar heb ik nou een verschrikkelijke hekel aan. Ik heb er absoluut geen moeite mee om er - zelfs op dit forum - voor uit te komen dat het momenteel naatje pet is.
Als ik al die supervangsten op dit forum voorbij zie komen vind ik dat natuurlijk voor de betreffende visser geweldig. Maar er zijn er niet veel van diezelfde vissers die hun dieptepunten hier op dit forum zetten ?!. Ik heb daar geen moeite mee. Ik hou mezelf in ieder geval niet voor de gek !!
En ik weet 100% zeker dat alle vissers hier op dit forum qua vangsten ook wel eens door een diep dal gaan !!As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.Reageer
-
Minimus,je hoofd zeker niet laten hangen
iedere visser hoe goed hij ook is,vist ook eens slecht of heeft zeker eens een mindere periode,knoop dit goed in je oren"HET KAN NIET ALTIJD FEEST ZIJN"!!!
Ooit wordt het beter Minimus!!!
Greetings Mc.Queen!!!
Tot volgende Maandag!!!Reageer
-
Tuurlijk. Het was zaterdag bijvoorbeeld slecht.Oorspronkelijk geplaatst door minimus
Als ik bij ons op de visclub afga ben ik de enige die momenteel in het verdomhoekje zit qua vangsten (inderdaad visserslatijn)
Ik ben geen aankomend wereldkampioen maar ik ben ook geen beginneling dus ik weet maar al te goed dat er een aantal zijn die liegen dat ze barsten. Daar heb ik nou een verschrikkelijke hekel aan. Ik heb er absoluut geen moeite mee om er - zelfs op dit forum - voor uit te komen dat het momenteel naatje pet is.
Als ik al die supervangsten op dit forum voorbij zie komen vind ik dat natuurlijk voor de betreffende visser geweldig. Maar er zijn er niet veel van diezelfde vissers die hun dieptepunten hier op dit forum zetten ?!. Ik heb daar geen moeite mee. Ik hou mezelf in ieder geval niet voor de gek !!
En ik weet 100% zeker dat alle vissers hier op dit forum qua vangsten ook wel eens door een diep dal gaan !!
Reageer
-
Minimus.
Ben het wel met je eens maar ik vindt het wel logisch dat je meestal alleen melding maakt van vangsten als ze goed zijn.
Als je weinig gevangen hebt beken je het wel als ze het vragen maar zelf vertellen is net iets anders.
Het leuke van vissen is dat je nooit van te voren weet wat de dag gaat brengen.
Goede en slechte tijden thuis en aan het water iedereen en ik ook.
JosReageer
-
Waarom vindt je dat logisch, bang dat je zelfvertrouwen een deuk oploopt of bang dat je het mikpunt van spot wordt bij de andere vissers. Vissen is voor ons nog steeds een hobby, geen broodwinning !!! Bij wedstrijden komt men er toch wel achter als je in de achterhoede eindigt (en in de voorhoede ook !!!!)
Als bij een wedstrijd mij het snot voor de ogen wordt gevist dan heb ik pech gehad, maar ik zal wel "analyseren" wat ik verkeerd gedaan heb. Volgens mij kun je daarvan alleen maar beter van worden !!As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.Reageer
-
Ik bedoel het misschien net iets anders dan je het oppakt. Natuurlijk moet je analiseren en ik heb hier ook een boel geleert.
Zelf kan ik er heel goed tegen als ik in de achterhoede zit.
En zal zeker proberen te achterhalen wat de oorzaak is.
Maar als ik er 10 vang zal ik thuis of tegen anderen niet zeggen het zijn er 20.
Vang ik b.v. 40 Brasem a 2kg p/stuk bel ik mijn broers op en bespreek het ohhhhhh leuke dag gehad etc.
Vang ik er drie bel ik niet altijd dat komt wel als ik ze weer zie.
Ik denk dat dat menselijk is.
Maar er zijn er ook die er 10 vangen en zeggen 20 snappie
JosReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer