weersinvloed op aasgedrag ?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • john van den broek
    Specimen Hunter
    • 30-03-2003
    • 1089
    • Venray

Wat ben ik blij dat er elders ook slecht gevangen wordt.
    Ik was al bezig met verhuisplannen te maken.

Datgene wat ik vang daar zal ik niet omheen draaien, je houdt alleen jezelf voor de gek.

Groet John
    Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• jos.holl

John even naar de chat

Jos

Reageer

• rudy vis
        sportvisser
        • 01-02-2003
        • 656
        • merelbeke

ik heb zaterdag een wedstrijd en durf niet zeggen hoe het zal aflopen.je moet alles relativeren want tegenwoordig heeft iedereen een goed lokaas en iedereen kan vissen ,en iedereen zal het beste van zich zelf geven en dan nog de factor geluk niet vergeten.ik heb dit jaar nog maar 1 wedstrijd gevist en was de derde ,maar ben ik zaterdag de laatste ik zal het ook vermelden.maar zoals jos zegt,ik zeg ook liever tegen mijn gebuur als ik thuiskom ik heb gewonnen dan dat ik moet zeggen het was weer gene vette.maar een pintje drink ik zeker,,,,greets

Reageer

• john van den broek
          Specimen Hunter
          • 30-03-2003
          • 1089
          • Venray

Jos,

Heb je je e-mail al gelezen ?
          Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• Frederik
            Specimen Hunter
            • 05-01-2005
            • 1734

Joske ik kan niet liegen over de vangsten mijn uitslagen kan je volgen op onze website jou wel bekend.

Reageer

• Peter1969
              Met enige kennis...
              • 21-02-2003
              • 269
              • culemborg

Over de vangsten betreft,maar ben hier uiterst voorzichtig mee natuurlijk,ik denk dat het deze week niet veel zal worden. Hoorde net de weersverwachting en het zou de komende nachten behoorlijk kunnen gaan vriezen.Maar ja,je weet het natuurlijk nooit zeker.Het is en blijft visse. Dan nog even het volgende; vele (hobby)vissers denken dat wedstrijdvissers die op landelijk,europees en zelfs wereldniveau vissen,waar ze ook gaan altijd grote vangsten hebben.Nou,vergeet het maar! Dit jaar is het europees kampioenschap in ons land (Nederland) en mocht je zin/tijd hebben ga er dan eens kijken zou ik zeggen. Is het weer de week voor die wedstrijd onstabiel dan zullen ook "zulke"mannen slecht vangen.En dan praat je over de echte top op visgebied.Wie van jullie het blad "witvis-totaal"leest,moet eens het stukje lezen van Ed Willems.Geen onbekende natuurlijk in de vaderlandse hengelsport.Ik meen dat het in het nummer van januari stond.Hij geef hier verslag van een wedstrijd op hoog niveau en over een aantal dagen verspreid.De vangsten waren......inderdaad,kl*te!!

Groetjes en houd de moed erin! , Peter!

Reageer

Working...