Partij van de Dummies
Collapse
X
-
-
Er zijn genoeg standpunten van de pvdd waar ik me mee kan verenigen. Maar waar ik problemen mee heb is dat deze partij elke keer weer de prioriteit weet leggen op de minder belangrijke zaken. Hierdoor ontstaat bij mij het beeld dat dit een partij is met naïve stadsmensjes en oud hippies die nog nooit een koe hebben gezien.Reageer
-
Angelique, respect voor je manier van reageren hier want als ik jou was had ik het niet eens meer gedaan. Ik spreek hier nu niet als moderator laat dat duidelijk zijn, maar als ik sommige reacties van vissers hier lees dan krijg ik daar meer kriebels van als van de netjes verwoordde mening van Angelique en 'haar' partij. En ik noem hier helemaal geen namen, het gaat over de algemene tendens. Over positief imago van de hengelsport gesproken......
We zitten hier als sportvissers te schelden en te katten op een partij die het liefst helemaal een einde ziet komen aan de sportvisserij. Dat dat reacties oproept kan ik begrijpen, maar ik snap werkelijk niet waar het voor nodig is om als aasgieren erbovenop te vliegen...
Persoonlijk vind ik de toon nogal negatief van velen van ons en vind ik Angelique, door velen persoonlijk en politiek verketterd, hier een positieve uitzondering op. En ze lacht in haar vuistje. En terecht... er wordt notabene gevraagd naar de rest van het partijprogramma van de partij van de dieren. Ik wist niet eens dat ze dat nog hadden.... dus ze heeft toch wat bereikt hier.
Uiteraard zit ze hier ook om een stukje goodwill te kweken. Ik betwijfel of het lukt. Zelf heb ik helemaal nix met de PvdD en ben ik zwaar tegen een verbod op sportvissen. En dat gaat er niet komen ook. Alhoewel.....als we toch bezig zijn.... De wetten op euthanasie en abortus zijn er ook door gekomen.
Nou wil ik hier geen discussie gaan voeren over dat beleid (is ook al eerder gebeurd trouwens) maar ik denk dat je mijn standpunt na deze alinea wel aan kan voelen.
Helaas zal ik die wetten moeten accepteren. Net zoals Angelique zal moeten accepteren dat ze het sportvissen niet verboden zal krijgen.
MVG,
Pieter
Reageer
-
Reageer
-
Reageer
-
Ben je ooit een dummy tegengekomen met meer hersencellen dan een made?
Alles wat een normaal iemand weet vragen zij aan de minister (en dat op kosten van onze belastingcenten) en om het niet te vergeten moet het antwoord schriftelijk worden verstrekt.
Reageer
-
Angelique, respect voor je manier van reageren hier want als ik jou was had ik het niet eens meer gedaan. Ik spreek hier nu niet als moderator laat dat duidelijk zijn, maar als ik sommige reacties van vissers hier lees dan krijg ik daar meer kriebels van als van de netjes verwoordde mening van Angelique en 'haar' partij. En ik noem hier helemaal geen namen, het gaat over de algemene tendens. Over positief imago van de hengelsport gesproken......
We zitten hier als sportvissers te schelden en te katten op een partij die het liefst helemaal een einde ziet komen aan de sportvisserij. Dat dat reacties oproept kan ik begrijpen, maar ik snap werkelijk niet waar het voor nodig is om als aasgieren erbovenop te vliegen...
Persoonlijk vind ik de toon nogal negatief van velen van ons en vind ik Angelique, door velen persoonlijk en politiek verketterd, hier een positieve uitzondering op. En ze lacht in haar vuistje. En terecht... er wordt notabene gevraagd naar de rest van het partijprogramma van de partij van de dieren. Ik wist niet eens dat ze dat nog hadden.... dus ze heeft toch wat bereikt hier.
Uiteraard zit ze hier ook om een stukje goodwill te kweken. Ik betwijfel of het lukt. Zelf heb ik helemaal nix met de PvdD en ben ik zwaar tegen een verbod op sportvissen. En dat gaat er niet komen ook. Alhoewel.....als we toch bezig zijn.... De wetten op euthanasie en abortus zijn er ook door gekomen.
Nou wil ik hier geen discussie gaan voeren over dat beleid (is ook al eerder gebeurd trouwens) maar ik denk dat je mijn standpunt na deze alinea wel aan kan voelen.
Helaas zal ik die wetten moeten accepteren. Net zoals Angelique zal moeten accepteren dat ze het sportvissen niet verboden zal krijgen.
MVG,
Pieter
dit is wel de rede waarom de politicus die de normale straattaal spreekt meer goodwill kweekt als de likkende kwijlende draaiende gluipers die de meeste 2e kamer bewoners zijn.
en ja hoor ik respecteer het ook dat ze steeds terug keert maar dat heeft een rede,ik heb hier al een keer of 10 mijn rotweiler op de jehova getuigen afgestuurd en toch blijven ze terug keren.
duidelijk ze hebben een boodschap en die moet bij jou door je stot geduwd worden.
ik vind het alleen zo verschrikkelijk belachelijk om het over een vis zijn welzijn te hebben terwijl er miljoenen mensen sterven van de honger en slachtoffer zijn van oorlogen.
maarja als je het nieuws niet volgt is dat goed te dragen hoor dat had ook met politiek te maken en struisvogels.
zo de volgende
Reageer
-
Haha Spui. Gelukkig zijn we het niet allemaal met elkaar eens. Ik ben bang dat ik een paar politici hoog heb staan die jij draaiers noemt
Ieder zo z'n voorkeur hé... 
Groeten, Pieter
Reageer
-
Om hier op terug te komen met zieltjes winnen.
Verklaar mij dan eens waarom er zo veel mensen niet meer naar de stembus gaan.
Omdat we zo veel vertrouwen hebben in de politiek??
Nee integendeel het vertrouwen is weg ,juist door dit soort uitingen van verschillende partijen .
Als de hoge heren een besluit nemen waar een klink in de kabel komt ,dan plots treden ze af of verzinnen wel weer een andere reden .Verantwoording willen ze niet nemen .
En elke keer als er weer een referendum of verkiezingen komt.
Bergen zo hoog wat er beloofd is maar uitijdelijk is het klootjes volk wat toch merendeel toch de maatschappij is de grote L....
Je weet van te voren als je hier op zo Forum een mening vraagt dat je die krijgt .
Dat is het zelfde als in een korf met beien stappen voor honing tja dan weet je dat je gestoken word .
De hele partij voor de dieren maken zich druk over het welzijn van de vis prima ben ik helemaal voor .
Doe dan wel eens wat verstandig en niet zo nutteloos haakje .
tonnen vis word er op het dek getrokken vissen stikken gewoon .
(lekker zo haring he ) terwijl er op sommige plekken ineens een vissterfte is .
En vrijwillig er heel veel sportvissers helpen om zulke vissen nog te redden .
Een makkelijke doelgroep misschien??
Ik heb heus respect dat je hier je mening geef ,maar jij schijf Wees een vent en zeg gewoon eerlijk dat jouw hobby pijnlijk kan zijn voor de vis.
Hahah nou moet ik hier toch even lachen .
Loop eens de natuur in en kijk nu eens wat daar gebeurt .
Dat moet voor jou toch wel een kwelling zijn om dat te zien .
Dat je om de welzijn bekommerd kan ,dat je het wilt aanpassen kan ook ,en daar wil ik ook best mijn bijdrage aan leveren .Je kunt wel iets af willen schaffen , je kunt ook juist met zo grote doelgroep hengelaars iets promoten.
Steek meer geld en energie in verenigingen die elk jaar weer vis uitzet, kanten schoonhouden uitbaggeren van wateren voorlichting ,cursus voor kinderen (goed omgaan met vissen ) Het hele project mag je bij de sportvisserij Nederland op vragen.
Als men dat nou eens meer promoot!!! en als patij dat nou eens zal steunen,dan denk ik (met mij vele) dat zo partij veel meer stemmers achter hun zullen krijgen.
Ivm met mij werk waar ik in alle lagen van de bevolking kom en ook best een groot inbreuk op privé leven van mensen hebt denk ik toch wel dat 80 tot 90 procent de zelfde menig hebben.
En ik schrijf dit als moderator en als Johnny (lolo) want dat maak mijn geen fluit uit.
Doe er mee wat je wilt, luisteren naar de mensen gebeurt toch niet
Groetjes
Johnny
Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
ja ja ja wat moeten we er nu mee he.Niet meer reageren is denk het beste.Zie alweer provocerende smilies komen,nee ik reageer maar ff niet.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
nouja een goede discussie is nooit weg,als alebij de kanten van het verhaal maar belicht worden en gerespecteerd worden.
ook al ben je het er niet mee eens moet je begrip tonen
ik probeer het wel tenminste
Reageer
-
Ik heb lang overwogen om hier te reageren, maar toch.
Denk dat de PvdD niet zo'n groot gevaar is, ik maak me meer zorgen om de waterschappen die het water in het beheer hebben.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er steeds meer wateren zijn die helemaal niet meer te bevissen zijn of, waar het steeds moeilijker wordt om vissen.
Als deze tendens zich maar lang genoeg voortzet dan krijgt de PvdD vanzelf zijn zin.
Gr,
HarpieReageer
-
ik heb het ff globaal doorgelezen pracht programma op een paar punten na dan .
geen zorgen deze idealistische partij programma's zijn onbetaalbaar
Reageer
-
Harpie@
Je hebt het helemaal bij het rechte eind: de Waterschappen. En alles onder het mom van goed waterbeheer... Uiteindelijk hebben ze het alleenrecht en binnenkort helemaal, want dan heeft de Provincie er ook niets meer over te zeggen. Ja, achteraf.
Het enige wat ik hier doe, is heel goed 'luisteren' naar wat jullie over het vissen c.q. hengelen te zeggen hebben. En nogmaals om mijn eigen standpunt er over te kunnen vormen. Nog steeds ben ik niet tegen en niet voor het vissen. Ik onthoud me van een mening. Dat mag namelijk ook.
Lolo@
Ik ben toch niet de politiek? Zieltjes winnen als PvdD moet je volgens mij niet bij een forum van sportvissers doen? Dus dat heeft er ook niets mee te maken. Een beetje nuance kan geen kwaad en waar kan dat beter dan in het hol van de leeuw?Aangepast door Angelique Bolk; 11-11-2007, 16:38.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer