spui hier al uw gal omtrent de topicverziekers

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

ja zullen we dan van iedereen maar even gaan zeggen wat we er van vinden

wat een gezeik .

nog 1 keer er word dus door 100 nieuwe leden gevraagd ,om de dag zo'n beetje,jvs viskist zijn dat goeie viskisten.

gezien het feit dat er een vraag word gesteld ,mag men zich toch vrij voelen om er een antwoord op te geven.

of moet je zeggen sorry hierover kunnen geen uitspraken worden gedaan inzake herhaling van een mening die niet strookt met de algehele opinie van dit forum publiek.

nee toch als iets zwart is mag je dat toch zeggen,het is voor die vragen steller nieuw en hopelijk bespaar je hem een miskoop.

of je wacht tot een ander zegt ja man is een rete goeie kist koop maar gerust top ding(ohja die had hem pas een week leest men later).

dan moet de moderator hem maar gaan verwijzen naar een bestaand topic over dat onderwerp en de boel afsluiten.

als je er niet met je mening op mag reageren.

als 4x14 honderd keer gezegd heeft (gelöl natuurlijk) dat het niks is komt dat omdat het niks is en omdat het 100 keer word gevraagd.

daar ging het toch in beginsel om delen van meningen,maar men is dus bang dat je het er niet mee eens bent.

ik vroeg een keer naar de Shakespeare mach 3 en toen zij men dat is een flut molen.

je begrijpt dat ik zwaar beledigd was ,en heb van nijd 2 twinpowers gekocht.

en dan ben je weer een patser.

kortom het is nooit goed

Reageer

• 4x14
      Banned

• 10-12-2006
      • 849
      • Brielle

Ik vind het toch raar, ik krijg een gele kaart omdat ik forumleden aanval en het mag nu opeens wel tegen dat o zo slimme en super goed vissende jochie.
      Goed, ik heb er geen problemen mee maar dan moet je ook niet gaan janken als ik een keer wat over een ander zeg....

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

ja wat dat betreft zou ik het wel aardig vinden als ik bij iemand anders in zijn profiel kijk en ik zie daar net zo'n lijst met waarschuwingen als bij me zelf.

dat het dus niet met willekeur te maken heeft als zodanig(uncle x quote)

Reageer

• lolo
          Geniet maar niet met mate
          • 01-05-2003
          • 3873
          • Weesp

Je vergeet 1 ding er zijn zat vrijwilligers die bijles geven en die niet betaalt krijgen .
          En dat doet voor mij ook niet ten sprake wat ik zo jammer vind is gewoon het feit dat iemand vraag een menig of iets over (sorry voor dit voorbeeld) JVS .
          Nou als het geen 2 pagina's zijn met als nadeel JVS .
          Maar als iemand vraagt hoe moet ik mijn casters bewaren is dat een domme vraag.
          Daar zit nu het punt wat ik zo jammer vind .
          Groetjes
          Johnny

Match
          Feeder
          Stok

Reageer

• 4x14
            Banned

• 10-12-2006
            • 849
            • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door lolo
            Je vergeet 1 ding er zijn zat vrijwilligers die bijles geven en die niet betaalt krijgen .
            En dat doet voor mij ook niet ten sprake wat ik zo jammer vind is gewoon het feit dat iemand vraag een menig of iets over (sorry voor dit voorbeeld) JVS .
            Nou als het geen 2 pagina's zijn met als nadeel JVS .
            Maar als iemand vraagt hoe moet ik mijn casters bewaren is dat een domme vraag.
            Daar zit nu het punt wat ik zo jammer vind .
            Ok, dan zeg ik niks meer over JVS vind ik ook goed.
            Casters bewaren en lang goed houden ? Goed onderwerp maar casters een smaakje geven waar er een paar dagen ervoor ook al iets over geopend was dat vind ik dan geen domme vraag maar stel hem dan in dat topic.

En JVS is niet heilig, en dat het een minder merk is dat lijkt me duidelijk. Maar als er nou een goed product van JVS was en dat heb ik dan hoor je dat ook. Ik heb een voerzeef van JVS, die is goed. En de rest ligt in de kliko.

Maar dan heb ik geen antwoord op mijn vraag. Waarom krijg ik wel een waarschuwing als ik iets over iemand zeg en een ander niet.

Reageer

• spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

En dat doet voor mij ook niet ten sprake .

waar ging dit over

Reageer

• 4x14
                Banned

• 10-12-2006
                • 849
                • Brielle

Ik ben blij dat jij als 16 jarige de wijsheid bezit ,vraag me dan wel af waarom je op een forum als dit zit ? om 100 keer te zeggen dat jvs niet deugd ?Of omdat je het leuk vind om achter iedereen aan te hobbelen?
                We zijn niet zo slim als jij en vragen doen we maar niet meer je bent zo perfect echt waar, jij bent het een topper een klasse gozer met veel inzicht.
                Wellicht dat er mensen zijn die niet zo goed met een pc of hengel om kunnen gaan ,en iets niet lukt met op zoeken en vandaar maar vragen .
                Denk eens verder dan je neus lang is dan eens te denken ach wat een domme vraag .
                Als leraar krijg je elk jaar de zelfde vragen en smoezen , nu zeg de leraar sukkel weet je dat dan niet wat een domme vraag staat in je boekje!!!! Hopelijk snap je mij vergelijking .
                Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                En ik snap jouw vergelijking ja, maar die leraar wordt voor dat lesgeven betaald en ik niet. Maar ik neem aan dat de leerling in dit geval eerst eventjes goed kijkt of het niet toevallig een bladzijde verder staat zoals het vaak het geval is over bijvoorbeeld casters een smaakje geven.
                Hier ging het over Martijn.

Reageer

• lolo
                  • 01-05-2003
                  • 3873
                  • Weesp

Waarom krijg ik wel een waarschuwing als ik iets over iemand zeg en een ander niet.
                  Dan zal je het er wel naar gemaakt hebben ,geen idee .
                  Groetjes
                  Johnny

Match
                  Feeder
                  Stok

Reageer

• 4x14
                    Banned

• 10-12-2006
                    • 849
                    • Brielle

Dan zal je het er wel naar gemaakt hebben ,geen idee .
                    Ok, duidelijk !

Reageer

• spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

leraren ja begin daar eens over ,om een rare bevolkingsgroep te noemen.

wat heeft dat nou met jvs en casters te maken.

leraren willen altijd gelijk hebben,ook als ze het niet hebben.

ik kan nog steeds het hete hangijzer niet vinden in de discussie .

kom dan met richtlijnen bij welke vraag er geen antwoord gegeven mag worden.

Reageer

• lolo
                        • 01-05-2003
                        • 3873
                        • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                        leraren ja begin daar eens over ,om een rare bevolkingsgroep te noemen.

wat heeft dat nou met jvs en casters te maken.

leraren willen altijd gelijk hebben,ook als ze het niet hebben.

ik kan nog steeds het hete hangijzer niet vinden in de discussie .

kom dan met richtlijnen bij welke vraag er geen antwoord gegeven mag worden.

Zucht ik word er moe van .

Martijn ik ga hier niet meer op in ben er klaar mee
                        Groetjes
                        Johnny

Match
                        Feeder
                        Stok

Reageer

• Douwe
                          NHSF lid van verdienste
                          • 01-07-2006
                          • 3136
                          • Leeuwarden

Nou de vergelijking heeft niets met een betaalde kracht te maken maar meer met dat alles al ergens in een boekje staat, unieke vragen zijn er niet.
                          Zou je dan niet zoeken zou je dus een sukkel zijn als je het op een forum vraagt.
                          Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• Douwe
                            NHSF lid van verdienste
                            • 01-07-2006
                            • 3136
                            • Leeuwarden

Trouwens het topic verwaterd, het gaat niet meer OVER de verziekers???? maar DOOR de verziekers???????, er valt weer niks te leren zal ik wel weer een sukkel zijn.
                            Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• 4x14
                              Banned

• 10-12-2006
                              • 849
                              • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                              Trouwens het topic verwaterd, het gaat niet meer OVER de verziekers???? maar DOOR de verziekers???????
                              Ja Douwe, ik voelde me een beetje aangesproken toen ze het over mij hadden.
                              Maar kom is met een serieus onderwerp dan, zal niemand het verzieken...

Reageer

• jeroenk
                                zolang er geen ijs ligt..
                                • 27-12-2005
                                • 1490
                                • Oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                                Ja Douwe, ik voelde me een beetje aangesproken toen ze het over mij hadden.
                                Maar kom is met een serieus onderwerp dan, zal niemand het verzieken...
                                4x14 dit is een serieus onderwerp: en het is al verziekt.

Ik ben het volledig met Douwe eens. De verziekers hebben zichzelf weer bewezen.
                                Het begint met het verzieken van topics en het eindigt met iemands (voor mijn totaal onbelangrijke) mening over materiaal.
                                DIT IS PRECIES WAT IK MET MIJN EERDERE POSTS BEDOELDE.

Reageer

Working...