spui hier al uw gal omtrent de topicverziekers

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jakob
    <*{{{{><(

• 06-03-2007
    • 1870
    • Staphorst

Volgens mij is het allemaal begonnen met oud zeer, iemand heeft hier gesteld dat Zuidlanders zijn ontstaan uit een relatie tussen broer en zus en anderen door een relatie tussen man en vrouw.
    In het verlengdedaarvan is later een topic gemaakt over forumverziekers en ander woordverkrachters en / of cultuurbarbaren.

Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, laat hem of haar zingen, anders wordt het zo stil.

Reageer

• 4x14
      Banned

• 10-12-2006
      • 849
      • Brielle

Had hem niet eens gezien Jeroen. Ik zit in principe ook op dit forum om aan informatie te komen, en post normaal niet zoveel maar de laatste tijd is het zo dood als een pier en alleen topics over vaak onzinnige onderwerpen waar dit er ook een van is. Leuk forum inderdaad, door mij zijn die gasten niet weg hoor !
      Misschien werden hun posts ook zo vaak verwijderd ?

En je hebt het over dat het nu weer verziekt is ? Het ging al helemaal nergens over maar nu zeker niet.

De visserette Oeverloos zwammen over alles wat vooral niets met vissen te maken heeft.
      (Forumregels zijn van toepassing.)

Dus zolang we de forumregels naleven doen we niks verkeerd toch ?
      En als ik zo'n verzieker ben, geef me dan maar een ban ! Of blijf maar lekker op die rapporteer knop drukken.

Reageer

• jeroenk
        zolang er geen ijs ligt..
        • 27-12-2005
        • 1490
        • Oldebroek

@4x14 vat mijn laatste bericht niet op als een persoonlijke aanval, dat was het zeker niet. Ik gebruikte jou woorden omdat ik het niet met je eens was, en niet om je af te schilderen als forumverzieker. rapporteer knop ? ik wist serieus niet dat we die hadden.

Feit blijft wel dat het in veel topics een ons kent ons wordt, onderling lopen treiteren en ouweh0eren. Dit houd nieuwe bezoekers zeker tegen om een mening te geven. En dat is ook wat hier weer gebeurd.

Ondertussen ben ik nog steeds nieuwsgierig naar het antwoord van de Friese Viking op de vraag van onze forummanager

Reageer

• Harpie
          Specimen Hunter
          • 13-02-2003
          • 1009
          • Emmen

Vragen die serieus zijn en waar ik iets aan toe kan voegen beantwoord ik al een tijdje via een PB.

Wat betreft het gekrakeel in sommige topics, dat mag van mij gerust doorgaan want ik vind het wel vermakelijk om te lezen.

M.vr.gr.

Harpie
          https://www.prestonfishing.nl/

Reageer

• lolo
            Geniet maar niet met mate
            • 01-05-2003
            • 3873
            • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
            Lolo domme vragen bestaan niet maar domme antwoorden wel, leuke dooddoener zal ik er ééntje tussen plaatsen; domme vragen bestaan niet domme vragenstellers wel.
            Omdat jij het bent .
            Verbeter de wereld begin bij je zelf .
            Groetjes
            Johnny

Match
            Feeder
            Stok

Reageer

• Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

Omdat jij het bent een kleine annekkedote, toen ik en mijn maat een jaar of 15 waren kregen wij het idee om de wereld om ons heen net zo te behandelen dan wij werden behandeld.
              Je raad het al er zijn nog nooit zoveel kleren kapot gegaan en schrammen op mijn lichaam geweest dan toen.
              Hoe bedoel je met verander de wereld en begin met jezelf.
              Ik verander niet zeker niet, als ik zie hoe de wereld om mij - lees ons - heen aan het verassosialen is heb ik geen enkele behoefte om mij aan die wereld aan te passen.
              Ik ben op de straat opgevoed en groot geworden vertel mij niet dat het veranderen bij jezelf begint.
              Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• Kosmozz
                Match en Feeder
                • 25-07-2005
                • 1959
                • Hannut

Zijn we nou vissers of vissen, er wordt wel heel veel gehapt hier
                Carpe Diem

Reageer

• lolo
                  • 01-05-2003
                  • 3873
                  • Weesp

Douwe ik heb ook genoeg uitgespookt en weet heus wel wat er speelt , maar als wij die niet willen veranderen zo blijven denken , en nog erger, ook niet willen veranderen wat zal er dan gebeuren ?
                  Sterker nog ben je dan ook niet een beetje aso ? ik vind van wel je krijgt echt het type persoon Ike en de rest kan stikken .
                  Het zal er hier op neer komen de wereld moet zich maar aan jou aanpassen ?
                  Ik ben het wel met je eens dat het moeilijker word om deze maatschappij te accepteren zoals hij is ,waardoor je idd meer aan je zelf gaat denken .
                  Maar om dan gelijk helemaal maar een muur om je zelf te metselen ?
                  Het is maar hoe je het ervaart .
                  Groetjes
                  Johnny

Match
                  Feeder
                  Stok

Reageer

• Master
                    Voerboer

• 26-02-2007
                    • 1148
                    • Zoetermeer

Kijk, het leuke van het forum (al vele jaren) is dat we kunnen praten over 1 gemeenschappelijke deler, de hengelsport. Om met elkaar toch ergens anders over te kunnen praten is de visserette opgezet. Daar waar we nu aan het leuten zijn.

We zijn elkaar, naast het beter maken in de hobby, ook af en toe aan het opvoeden. Geeft niets. Evenals je een complimentje accepteerde moet je af en toe ook eens een tik op de vingers kunnen hebben. Dat hoort er nu eenmaal bij, mits het lerend is en niet belerend. Opbouwend en niet beledigend.

Wat we met zijn allen wel moeten leren (en er aan gaan werken) is dat we van het forum weer een proffessioneel kennisplatform maken. Dat houd in dat de onderwerpen op de juiste plek komen te staan en dat er dan ook alleen maar over dat onderwerp gepraat wordt. Al het ander geleuter en half gechat moet worden gedaan in de visserette en nergens anders. Daardoor blijven de onderwerpen die dieper ingaan op de sport ook zuiver en voor iedereen veel aantrekkelijker om te lezen. Je moet namelijk dit weten:

Ik gebruik de zoekfunctie ook al niet meer. Doodeenvoudig omdat er veel te veel onderwerpen zijn waar van de 5 pagina' s er 3 zijn volgelu-uhhh geklets met allerlei er niet toe doende zaken, alsof er een chatbox van gemaakt is. Ik heb daar allemaal geen tijd voor. Wanneer ik het forum bezoek wil ik snel en accuraat door de onderwerpen heen kunnen lopen, op zoek naar tips, ideen en noem maar op. Dus niet om 3 van de 5 pagina' s bullshit te lezen. Dat moeten we ons eens flink aantrekken en dan moet je ook niet mekkeren als je eens een tik op de vingers krijgt.

Overigens 4X14, ik snap je best hoor, maar je moet jezelf wel realiseren dat het forum voor alle klassen gelijk is. De bezoekers zijn gewoon mensen met brandende vragen en grote problemen. Er zijn er zat die niet bedreven genoeg zijn met een PC om zomaar te snappen hoe zoekfuncties en zo werken .

Kijk, je kan mensen die voor de zoveelste keer om raad over casters vragen, ook op deze toon helpen:
                    "hallo, ik zie dat je wat vragen hebt over casters. Ik heb even de zoekfunctie van het forum gebruikt en de volgende links voor je gevonden, zodat je alvast jezelf kunt orienteren. Weet je hoe een zoekfunctie werkt? Laat het me maar weten, dan leg ik het je uit"

Begrijpt iedereen op het forum dat deze manier van omgang veel prettiger is, zeker voor nieuwe leden en mensen die zich orienteren?
                    Theo de Kreij.
                    www.natuurzorg.eu

Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

Reageer

• lolo
                      • 01-05-2003
                      • 3873
                      • Weesp

Master je haalt me de woorden uit de mond .
                      Groetjes
                      Johnny

Match
                      Feeder
                      Stok

Reageer

• cverhoeven
                        Match visser

• 30-07-2008
                        • 339
                        • Oisterwijk

ps. Weet iemand hoe je casters een smaakje kan geven?

Geintje, gewoon leven en laten leven.... dat is mijn motto
                        To match or not to match thats the question

Reageer

• spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Jakob
                          Volgens mij is het allemaal begonnen met oud zeer, iemand heeft hier gesteld dat Zuidlanders zijn ontstaan uit een relatie tussen broer en zus en anderen door een relatie tussen man en vrouw.
                          In het verlengdedaarvan is later een topic gemaakt over forumverziekers en ander woordverkrachters en / of cultuurbarbaren.

Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, laat hem of haar zingen, anders wordt het zo stil.
                          ik weet nog wel wie dat was

actie is reactie.

ik wil iemand best een eikel noemen daar heb ik niks van.

maar meestal is daar wel wat aan vooraf gegaan waar niemand het meer over heeft.

iemand doet meestal eerst goed zijn best voor dat ik hem dat meld.

maar er zijn er nu een paar waar de vinger naar word gewezen en dat klopt niet ,als je dit forum doorspit wat ik meestal doe kom ik zat l ul verhalen tegen van diverse mensen die nu buiten schot blijven.

talloze verhalen als je het niet gelooft ga maar eens zoeken dan,en dan zul je er achter komen dat dat nogal wat mensen zijn.

betreft zuidland ja dat is de algehele opinie hier op voorne putten,sorry hoor ik heb het niet verzonnen

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                            vis gek
                            • 06-06-2006
                            • 1231
                            • Brielle

Pffffffff wat een topic zeg ben een uur bezig geweest om het door te lezen,wat een gezeik allemaal hoe oud zijn we nu eigelijk laat iedereen in zijn waarde en ga weer lekker posten.

het draait gewoon weer op een jvs topic uit,kijk ik vind het ook niks die koreaanse troep maar een ander is er gek van,of kan zich beter niet veroorloven.BOEIEND

Zo ben er weer klaar mee met dit ongeloofelijke GEZEIK.
                            GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• Jakob
                              <*{{{{><(

• 06-03-2007
                              • 1870
                              • Staphorst

Spui, ik heb het meegelezen toen, je melde dit aan een hermafrodiet ( ik weet niet of dat forumlid nu manlijk of vrouwelijk is, qua naam mannelijk, in levende lijve vrouwelijk?).

Als ik mij aan een posting erger neem ik het gestelde voor kennisgeving aan, we hebben allemaal gelijk, alleen de een heeft een beetje meer gelijk dan de ander. Als iemand goeie raad wil over materiaal dan hij dat krijgen. Als hij of zij vind dat het met ietsie minder en gunstiger geprijsd ook kan, dan heeft hij of zij het grootste gelijk van de wereld.

Vergelijk het maar met autoracen, het kan met een lelijke eend, maar met een formule 1 auto gaat het toch een stuk beter, maar kost ook een veelvoud.
                              Het maakt ook verschil of je een fervent wedstrijdvisser bent of een nog zoekende beginner.Wordt die later ook wedstrijdvisser dan zal hij zijn spul wel aanpassen, is goed voor de economie. Ik ken ze die een complete wedstrijuitrusting aangeschaft hebben, een jaar later komen ze tot de ontdekking dat het niks voor hun is en moet de zooi weer weg.

Wat dat betreft het beantwoorden van de vragen en zeker die onzinnig lijken, ben ik het met Master eens, soms weten de mensen echt niet beter. Het zij zo. Daarom heeft hij of zij nog wel recht op een fatsoenlijk antwoord, wat best kritisch mag zijn maar niet afschoffelend hoeft te zijn.

Reageer

• Douwe
                                NHSF lid van verdienste
                                • 01-07-2006
                                • 3136
                                • Leeuwarden

Johnny ik weet zeker dat als wij face to face over dit soort dingen zouden praten jij een heel ander beeld van mij en de maatschappij om mij heen zou krijgen.
                                Dit forum leent zich er niet voor om over diepe gevoelens en verwachtingen te praten.

Wat ik bedoel als iedereen nu wat meer richting mijn gevoel zou bewegen de wereld er al heel anders uit zou komen te zien.
                                Ik metsel mij niet achter een muur ik zet mij wel af tegen de hedendaagse normen van omgaan met elkaar daar sta ik ver buiten.
                                Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

Working...