spui hier al uw gal omtrent de topicverziekers

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

Mijn waarde vriend visgek ook jij laat zien dat je kwetsbaar bent, je noemt dit soort beschouwingen gezeik dat komt omdat je moeite hebt met gevoelens op het board te zetten.
    Is niets mis mee iedereen is een product van de opvoeding en het milieu waarin hij is grootgebracht, is komen te wonen of aan ontsnapt is.

Pak de handschoen eens op het zal mij benieuwen.
    Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Jakob
      Spui, ik heb het meegelezen toen, je melde dit aan een hermafrodiet ( ik weet niet of dat forumlid nu manlijk of vrouwelijk is, qua naam mannelijk, in levende lijve vrouwelijk?).

Als ik mij aan een posting erger neem ik het gestelde voor kennisgeving aan, we hebben allemaal gelijk, alleen de een heeft een beetje meer gelijk dan de ander. Als iemand goeie raad wil over materiaal dan hij dat krijgen. Als hij of zij vind dat het met ietsie minder en gunstiger geprijsd ook kan, dan heeft hij of zij het grootste gelijk van de wereld.

Vergelijk het maar met autoracen, het kan met een lelijke eend, maar met een formule 1 auto gaat het toch een stuk beter, maar kost ook een veelvoud.
      Het maakt ook verschil of je een fervent wedstrijdvisser bent of een nog zoekende beginner.Wordt die later ook wedstrijdvisser dan zal hij zijn spul wel aanpassen, is goed voor de economie. Ik ken ze die een complete wedstrijuitrusting aangeschaft hebben, een jaar later komen ze tot de ontdekking dat het niks voor hun is en moet de zooi weer weg.

Wat dat betreft het beantwoorden van de vragen en zeker die onzinnig lijken, ben ik het met Master eens, soms weten de mensen echt niet beter. Het zij zo. Daarom heeft hij of zij nog wel recht op een fatsoenlijk antwoord, wat best kritisch mag zijn maar niet afschoffelend hoeft te zijn.
      ja maar wacht eens even,voor zover ik me kan herinneren word er nooit tegen de persoon in kwestie ,de vraagsteller dus gereageerd maar puur op het product waar hij iets van wil weten.

ik heb volgens mij me daar nooit schuldig aan gemaakt,wat ook nergens voor nodig is.

goedkope merken moeten er ook gewoon zijn,ik maak alleen vaak mee dat vissers er over klagen en dan zeg ik waarom koop je het dan.

dat is dan aan de waterkant en hier op een forum kan dit kennelijk niet.

iemand mag van mij honderd keer iets vragen dat maakt mij niet uit.

maar mensen moeten alle reacties eens niet zo persoonlijk opvatten.

kijk ik ben een beetje van de krachttermen in mijn vocabulaire maar je gelooft toch niet serieus dat ik iemand de tievus toewens .

daar is het trouwens een veel te mooie dag voor

Reageer

• Douwe
        NHSF lid van verdienste
        • 01-07-2006
        • 3136
        • Leeuwarden

Wel nee joh, je wenst ze het wel toe maar je meent het niet.

Reageer

• spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

waarom begrijp jij dat nou wel hé

Reageer

• lolo
            Geniet maar niet met mate
            • 01-05-2003
            • 3873
            • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
            Johnny ik weet zeker dat als wij face to face over dit soort dingen zouden praten jij een heel ander beeld van mij en de maatschappij om mij heen zou krijgen.
            Dit forum leent zich er niet voor om over diepe gevoelens en verwachtingen te praten.

Wat ik bedoel als iedereen nu wat meer richting mijn gevoel zou bewegen de wereld er al heel anders uit zou komen te zien.
            Ik metsel mij niet achter een muur ik zet mij wel af tegen de hedendaagse normen van omgaan met elkaar daar sta ik ver buiten.
            Douwe ik hoop ooit jou ook eens te ontmoeten , deze gesprekken mag ik graag voeren over allerlij dingen ,en bij iedereen heb je een natuurlijk beeld
            Mensen zijn ook heel anders achter een toetsenbord (en ik bedoel hier niemand personelijk mee , maar in het algemeen )
            Dat is nu zo leuk van een forum .
            Groetjes
            Johnny

Match
            Feeder
            Stok

Reageer

• Jakob
              <*{{{{><(

• 06-03-2007
              • 1870
              • Staphorst

kijk ik ben een beetje van de krachttermen in mijn vocabulaire maar je gelooft toch niet serieus dat ik iemand de tievus toewens .

daar is het trouwens een veel te mooie dag voor

Dat zou ik van jou ook niet verwachten.

Soms moeten mensen er door ondervinding achter komen dat iets niet goed is. Die willen willens en wetens leergeld betalen. DAt mag, dat is hun eigen keuze.
              ALs je ze vraagt: waarom heb je die dan gekocht, dan weten ze dat niet. Vaak is het zo dat ze het onderscheid nog niet kunnen maken.

Wat het op de man spelen op deze site betreft: Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Vaak kan ik er om lachen, als de ironie er af druipt.
              Ik heb mij nog nooit aangesproken of aangevallen gevoeld en als dat wel zo zou zijn, dan kan ik mij uitstekend verdedigen.

Reageer

• spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

ja er is toch niemand geweest die zich persoonlijk heeft moeten verdedigen ,gaat altijd over materialen of meningen.

Reageer

• Douwe
                  NHSF lid van verdienste
                  • 01-07-2006
                  • 3136
                  • Leeuwarden

Helaas zul je zien dat zodra je een bepaald merk afkraakt of beter gezegd ontraad mensen die het gebruiken zich aangesproken voelen zij vissen er immers al dan niet met tevredenheid over.

Reageer

• Jakob
                    <*{{{{><(

• 06-03-2007
                    • 1870
                    • Staphorst

Ik snap het sowieso al niet. Waar de een lekker mee vist vind de ander niks.
                    Je moet zelf een keer op een kist gaan zitten of iemand vragen of je zijn hengel vast mag houden of een keer mee mag gooien. Dan kun je pas bepalen of iets geschikt is voor jou of niet. Tegenwoordig gaan we vaak af op de hengelsport winkelier, ik ben daar wel eens heel dik mee op de koffie gekomen, zelf niet uitgeprobeerd, stok was pas op de markt, koste ruim 4000 euro, met 5 x 5 delige topset, binnen 3 maanden alle 4e delen kapot, werden wel vervangen, maar toen begon het 5 en het 6e deel, ook nieuw gekregen maar de stok door verkocht voor amper een kwart van de prijs. Geen vertrouwen meer in.
                    Vooral hengels moeten bij je passen( qua lengte etc) en ik heb ook behoorlijk wat negatieve ervaringen, vooral met molens, ik heb er zat gehad die 1 wedstrijd ARkanaal met 100 gr. korf op 95 meter niet overleefd hebben terwijl het pracht exemplaren leken.
                    Voor feeders met een grote naam die met 60 gram de andere kant van het ARkanaal zouden moeten halen, maar na de eerste worp al 6 delig waren ipv de oorspronkelijke 3.
                    Voor dat je wat aanschaft ga eerst een kijken of je een keer mag proberen om te kijken wat je bevalt. Voorkomt een hoop teleurstellingen en gekijf op dit forum.

Het zou de afkraaksite van JVS zijn, die verkoopt wel de allerbeste vaste stokken die op de markt zijn, de Imperial, tweeling broer van de Daiwa Connoisseur Ultra. Ik heb nog nooit beter in de handen gehad of mee gevist en ik heb er met een paar gevist en daar kan zelfs de duurste Shimano niet tegenop.

Reageer

• rickie
                      hoe kouder hoe beter
                      • 18-11-2005
                      • 2377
                      • Oldebroek

Dat ben ik niet helemaal met je eens Jakob, maar smaken verschillen nu eenmaal. Ik heb eens een tubertini hengel in handen gehad, waar ik ook van begon te kwijlen. Ook de hengels van faps en shimano mogen zijn. Dat de imperial een prachthengel is, kan ik ook niet ontkennen hoor, maar hou persoonlijk net van iets ruiger.

De imperial is trouwens ongeveer in prijs gehalveerd?

Reageer

• Jakob
                        <*{{{{><(

• 06-03-2007
                        • 1870
                        • Staphorst

Gelukkig dat je het oneens bent met mij Jeroen. Je moet je eigen hengel ontdekken.
                        Nou vis ik al een poosje met verschillende Daiwa,s en ik kan verzekeren dat die behoorlijk betand zijn tegen het ruigere werk.
                        Je hoeft daar niet bang te zijn een deel kapot te knijpen. Ik heb met de Daiwa al een karper van 20 pond gevangen en ook bij het vissen in de haven met 5 delen doen ze voor geen enkele speciale stok daar voor onder. Ik heb ook Shimano gevist en zelfs met de Aspire. Ik heb mijn hengels verkocht maar had voor geen goud met de Aspire willen ruilen.

Met je eens moet ik zijn dat er hele mooie Tubertini,s zijn, maar die hebben meer goed spul, super haken en vergeet de nieuwe matchhengels niet.

Ieder zijn smaak en als je je lekker voelt met een Shimano, gewoon doen. Aan Faps heb ik mij persoonlijk met mijn stijl van vissen nooit durven wagen, ik heb ze wel eens in de handen gehad, maar het is nooit mijn keus geworden.

Reageer

• spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

die extreme carp is erg mooi van tubertini

Reageer

• 4x14
                            Banned

• 10-12-2006
                            • 849
                            • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                            die extreme carp is erg mooi van tubertini
                            Inderdaad, volgend jaar vis ik er mee als alles goed gaat.

Reageer

• spuiliefhebber
                              Verificatie gaande...
                              • 22-04-2006
                              • 4156
                              • onbekend

lijkt me wel normaal als zoon van DE tubertini man van nederland

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                                vis gek
                                • 06-06-2006
                                • 1231
                                • Brielle

Nou volgens mij is het gewoon troep dat tubertini,maar ja kan aan mij liggen hoor
                                GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

Working...