wintervoorn in de havens

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lolo
    Geniet maar niet met mate
    • 01-05-2003
    • 3873
    • Weesp

MMM zal het vragen maar wel op je beurt wachten ...
    Ikke eerst
    Zal eens kijken hoe het exact heet
    mzl lolo
    Groetjes
    Johnny

Match
    Feeder
    Stok

Reageer

• spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door lolo
      MMM zal het vragen maar wel op je beurt wachten ...
      Ikke eerst
      Zal eens kijken hoe het exact heet
      mzl lolo
      en alleen opwarmen

Reageer

• rickie
        hoe kouder hoe beter
        • 18-11-2005
        • 2377
        • Oldebroek

hier ging het gister weer super! Jammer dat de beroepsvissers ook al weer druk aan het voorn vangen waren voor het vismeel.

Reageer

• spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

vorige week was het goed ,morgen weer eens beestachtig huishouden(hoop ik)

Reageer

• rickie
            hoe kouder hoe beter
            • 18-11-2005
            • 2377
            • Oldebroek

las op wedstrijdvissen.nl dat het in de brielse haven wel wat drukker zou worden. Hoe vissen jullie daar precies spui? M.b.t. voeren, draagvermogen dobber, lijndikte, haakgrootte, aas, voer.
            Heb zaterdag de eerste wedstrijd van de wintercup hier.

Reageer

• spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door rickie
              las op wedstrijdvissen.nl dat het in de brielse haven wel wat drukker zou worden. Hoe vissen jullie daar precies spui? M.b.t. voeren, draagvermogen dobber, lijndikte, haakgrootte, aas, voer.
              Heb zaterdag de eerste wedstrijd van de wintercup hier.
              ja ik heb het gelezen en onderaan werd er inderdaad indirect verwezen naar den briel door gijs nederlof.

het is hier stervens druk en duidelijk de volgende haven die gesloten gaat worden.

kortom ik zeg er niets meer over.

Reageer

• rickie
                hoe kouder hoe beter
                • 18-11-2005
                • 2377
                • Oldebroek

oke, logisch.

Reageer

• fixvis
                  Frequent aanwezig
                  • 24-01-2005
                  • 170
                  • Wilsum

Wat lees ik nou Rickie ga je mee doen met de wintercup? Dat zijn wel twintig wedstrijden hoor, maar wel gezellig vooral de derde helft. Nu maar hopen dat die aalscholvers niet komen, want daar heb je meer last van dan die beroepsvisser, vorig jaar kwamen ze met de eerste storm en zijn niet meer weg geweest en dat is wel jammer. Nou dan zie ik je zaterdag wel, negen uur aanwezig en niet weer een uur tevroeg zoals voor veertien dagen.
                  groeten Fixy

Reageer

• janb
                    jan b
                    • 21-11-2005
                    • 1982
                    • 't Nieuweland

Ik kan er wel heel veel over vertellen voor al over tactiek en techniek en de vele voer variëteiten,maar ik word bedreigt met sancties en een complete verbouwing ,dus ik doe er wat betreft de Brielse havens het zwijgen maar toe.
                    Groeten van Jan de visser

Reageer

• rickie
                      hoe kouder hoe beter
                      • 18-11-2005
                      • 2377
                      • Oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door janb
                      Ik kan er wel heel veel over vertellen voor al over tactiek en techniek en de vele voer variëteiten,maar ik word bedreigt met sancties en een complete verbouwing ,dus ik doe er wat betreft de Brielse havens het zwijgen maar toe.
                      mij zul je niet zien in de brielse haven hoor! Stuur anders even een pb'tje! Alvast bedankt.

Reageer

• rickie
                        hoe kouder hoe beter
                        • 18-11-2005
                        • 2377
                        • Oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door fixvis
                        Wat lees ik nou Rickie ga je mee doen met de wintercup? Dat zijn wel twintig wedstrijden hoor
                        Ja, die poepenkolkers zijn best gezellig, dus ik waag me er aan.
                        20 wedstrijden vind ik een heel mooi aantal. Hoe meer hoe beter!

Nou dan zie ik je zaterdag wel, negen uur aanwezig en niet weer een uur tevroeg zoals voor veertien dagen.
                        dat kwam door jeroen

Reageer

• spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door rickie
                          mij zul je niet zien in de brielse haven hoor! Stuur anders even een pb'tje! Alvast bedankt.
                          ik heb je een pb gestuurd hoor

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                            vis gek
                            • 06-06-2006
                            • 1231
                            • Brielle

Ik word er een beetje moe van,en dan druk ik me echt netjes uit.Het vissen in de omgeving van omwonende word gewoon vergalt door een groep mongolen die overal maling aan hebben.Zo ook in zwartewaal en straks ook in brielle.Van het weekend ook weer,ongelooflijk wat heb ik mij zitten iriteren zeg.Zitten een paar debiellen aan de overkant een berg ***** herry te maken en te k.......... en dan nog klagen dat ze niks vangen nee vind je het gek met dat gegil langs het water.En dan nog maar te zwijgen over het geluid overlast.Nee echt ik heb er geen woorden voor.Het liefst loop ik dan ff om en stamp ze ff inelkaar.Mijn hart is er goed voor maar ja dan zit ik weer op het politieburo.

Maar al met al was mijn dag weer goed verknald door die debielen,ik kan er niet zo goed meer tegen hoop dat ik mij nog een wedstrijd of 8 kan inhouden.
                            GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• ToniMono
                              Banned

• 23-05-2007
                              • 386
                              • Arnhem

Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                              Mijn hart is er goed voor maar ja dan zit ik weer op het politieburo.

Weer? Vertel eens....

Reageer

• janb
                                jan b
                                • 21-11-2005
                                • 1982
                                • 't Nieuweland

Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                                Ik word er een beetje moe van,en dan druk ik me echt netjes uit.Het vissen in de omgeving van omwonende word gewoon vergalt door een groep mongolen die overal maling aan hebben.Zo ook in zwartewaal en straks ook in brielle.Van het weekend ook weer,ongelooflijk wat heb ik mij zitten iriteren zeg.Zitten een paar debiellen aan de overkant een berg ***** herry te maken en te k.......... en dan nog klagen dat ze niks vangen nee vind je het gek met dat gegil langs het water.En dan nog maar te zwijgen over het geluid overlast.Nee echt ik heb er geen woorden voor.Het liefst loop ik dan ff om en stamp ze ff inelkaar.Mijn hart is er goed voor maar ja dan zit ik weer op het politieburo.

Maar al met al was mijn dag weer goed verknald door die debielen,ik kan er niet zo goed meer tegen hoop dat ik mij nog een wedstrijd of 8 kan inhouden.
                                Laten we het morgen nog maar eens proberen ,ik heb nog wat ouwe casters ,dan breng ik je wel weer bij de mensen ,en niet op het politie bureau.
                                Groeten van Jan de visser

Reageer

Working...