wintervoorn in de havens
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
-
-
het word weer slechter en slechter ,de stukken met 1 of 0 vissen worden groter.
hoe ken het toch,zou er niet veel voorn wezen soms,hoofdzakelijk grote voorn.
terwijl we diverse jaren hebben gehad met gigantische scholen kleinere voorn van zeg een 200gr
Reageer
-
De havens hier in de provincie Groningen zijn ook heel erg slecht! Het is net of de vis niet wil trekken!Team Bobs hengelsport Prinz Royal
Team Attrafish NederlandReageer
-
Ik zou anders gisteren (zondag) ook even gaan, helaas kregen we onverwachts visite.
Maat van mij is wel even heen geweest achter scheemda ( bij de windmolens ) maar het was bar en boos volgens hem.Reageer
-
Vreemd dat ik alleen maar fantastische berichten ontvang over onze prachtige provincie. Aantallen die ruim de 200 passeren. Voor onze provincie geweldige aantallen, dus.Reageer
-
Komt mischien dat anderen deze vissen missen............
Hoorde laatst iets over Bourtange, is daar op het moment wat te vangen?Reageer
-
zondagmorgen nog even in scheemda gevist, veel klein spul...Reageer
-
Mischien zijn de temperaturen nog niet dusdanig.....................Reageer
-
Ja John, de vangsten zijn best! We zullen zien wat we zaterdag vangen!
Drink maar niet teveel bier. Ik ga je niet uit de haven vissen!! Alhoewel, dat zal een recordvangst zijn!! hahaahhaTeam Bobs hengelsport Prinz Royal
Team Attrafish NederlandReageer
-
Het is toch raar in huizen hoor ik ook veel verschillende reacties , ik had gisteren trouwens een dikke platte brasem onder de paai pukkels ?????????? hoe dat kan ???
Volgens mij gevoel is dat een heel slecht tekenGroetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
[QUOTE=ik had gisteren trouwens een dikke platte brasem onder de paai pukkels ?????????[/QUOTE]
Moet je niets overzeggen, mijn dochter heeft ook pukkels en de reacties die ik krijg van haar

ze is nu net de deur uit, even rust.
Weet je het zeker dat het pukkels zijn en geen parasieten?Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

groeten quido 
Reageer