Het was weer eens zo ver....., wegens tijdgebrek om zelf casters te maken heb ik als noodoplossing 'verse' (vacuum verpakte) gekocht bij een lokale winkelier. Eenmaal thuis gekomen knip ik het pak open, en een misselijk makende zure lucht stijgt direct op uit het pak. Ik voel mij bloeddruk lichtelijk omhoog gaan, en werp een blik op de klok. Shit.... de winkel is al een half uur dicht, en morgenvroeg is de wedstrijd, dus geen mogelijkheid meer om met deze 'verse' casters even terug te gaan. Wat nu? Ik besluit om de casters maar goed te spoelen, en ze toch maar mee te nemen en ze (voorzichtig) tijdens de wedstrijd te proberen of er toch nog vis mee te vangen is. Je raad het al, niets, noppes, nul komma nul....! De wedstrijd gevist met de bekende andere aassoorten, en het eindresultaat was ver onder de maat. !@#$
Er zijn vast meer vissers dit hebben meegemaakt, en begrijpen hoe frustrerend dit is. Weet iemand een methode om (licht) zure casters nog enigzins bruikbaar te maken, of is het beter om ze direct weg te gooien?
Fishbone.
Er zijn vast meer vissers dit hebben meegemaakt, en begrijpen hoe frustrerend dit is. Weet iemand een methode om (licht) zure casters nog enigzins bruikbaar te maken, of is het beter om ze direct weg te gooien?
Fishbone.

Reageer