dyneema of nylon
wat is jullie voorkeur en waarom
ik viste altijd toen het in de handel kwam met dyneema
en dan met een voorslag van 18/00
maar in loop van de tijd werd dit steeds dikker en nu heb ik afhankelijk van waar ik vis 25/00 of zelfs wel eens 30/00 voor slag
maar het laatste jaar vis ik weer met nylon op hard stromende rivieren
het liefst met 25/00
john
wat is jullie voorkeur en waarom
ik viste altijd toen het in de handel kwam met dyneema
en dan met een voorslag van 18/00
maar in loop van de tijd werd dit steeds dikker en nu heb ik afhankelijk van waar ik vis 25/00 of zelfs wel eens 30/00 voor slag
maar het laatste jaar vis ik weer met nylon op hard stromende rivieren
het liefst met 25/00
john






.......
(De nadelen wegen niet op tegenover de voordelen, en met name op stilstaand water, en tijdens die dagen als de vis slecht aast.)

Reageer