Oorspronkelijk geplaatst door sven
hallo janneman,
Ik kan de slip niet gebruiken omdat ik de lijn achter de clip heb zitten,omdat ik anders niet de zelfde afstand kan gooien.
dikker vissen kan ik wel proberen,mijn hengel heeft een redelijk soepele actie over de gehele blank,en moet dus ook de eerste klappen kunnen opvangen zonder slip.
Zelf dacht ik al dat het een roofvis was, maar als het een barbeel is wil ik die zeker vangen!
nog bedankt voor je reactie,
groet sven
hallo janneman,
Ik kan de slip niet gebruiken omdat ik de lijn achter de clip heb zitten,omdat ik anders niet de zelfde afstand kan gooien.
dikker vissen kan ik wel proberen,mijn hengel heeft een redelijk soepele actie over de gehele blank,en moet dus ook de eerste klappen kunnen opvangen zonder slip.
Zelf dacht ik al dat het een roofvis was, maar als het een barbeel is wil ik die zeker vangen!
nog bedankt voor je reactie,
groet sven
Enige tijd geleden zag ik in de Beet of WVTT iemand die een systeem had waarbij het mogelijk was om tijdens het drillen van de vis toch nog de lijn achter de clip vandaan te halen. Ik weet helaas niet meer hoe dat nou zit. Als ik het terug kan vinden dan laat ik het je nog wel weten.
Greetz Eric

Reageer