Speeltje uit Engeland laten komen via ebay.
s-l1600 (2).jpg
s-l1600.jpg
s-l1600 (1).jpg
Je nieuwe aankopen
Collapse
X
-
Wat je noemt gepakt en bezakt....Ik heb laatst (september 2016) bij de budgetwinkel 'SoLow' (net zo'n soort winkel keten als de Action) 3 van deze grote sporttassen gekocht voor € 8,- per stuk, voor mijn spullen als ik ga nachtvissen met mijn zoon (extra kleding, slippers, slaapzakken, chipszakken, blikken soep enz enz).
Ze zijn super stevig, met extra vakken, kan ze echt aanraden !
En ze passen ook gewoon op de fiets en onderin de fietskar, hihi.
Marco

Laat een reactie achter:
-
Ik zou maar wat graag alle boeken van Chris Yates willen lezen en hebben.
Vandaag deze gekocht, alleen de kaft is al een waar kunstwerk.
Marco
Laat een reactie achter:
-
Ik heb laatst (september 2016) bij de budgetwinkel 'SoLow' (net zo'n soort winkel keten als de Action) 3 van deze grote sporttassen gekocht voor € 8,- per stuk, voor mijn spullen als ik ga nachtvissen met mijn zoon (extra kleding, slippers, slaapzakken, chipszakken, blikken soep enz enz).
Ze zijn super stevig, met extra vakken, kan ze echt aanraden !
En ze passen ook gewoon op de fiets en onderin de fietskar, hihi.
Marco

Aangepast door Elsenburg; 21-01-2017, 16:06.Laat een reactie achter:
-
De winter is de ideale tijd om je materiaal te onderhouden en onderlijnen bij te knopen.
Vandaag een envelop ontvangen met:
-Guru F1 Pellet barbless 14
-Guru F1 Pellet barbless 16
-Guru LWGS 14
-Guru LWGS 16
-Guru F1 maggot barbless 14
-Guru F1 maggot barbless 16
-Preston fluoro slip elastiek (5 meter)
Kan ik komend weekend nog wat onderlijnen maken.
Gelukkig zijn de wegen hier schoon, maar als ze besneeuwd zijn dan verdubbelt de reistijd al gauw. Ik ben nu minimaal 45 minuten (enkele reis) onder weg
van huis naar werk. Daar zit ik niet op te wachten.Laat een reactie achter:
-
Na een paar dagen heb ik het wel gehad hoor en vooral als het overdag niet boven 0 komt en alles vastgereden wordt tot 1 ijsbaan dan verlang ik toch wel weer naar 10 graden boven nul.
Maar wees er blij mee dat er niet zoveel naar beneden is gekomen, hier vriest het nu al stevig en geeft de thermometer tegen het huis al weer -4 aan dus verwacht dat hij morgenvroeg wel weer rond de -6 of nog lager staat. (vanmorgen om 6.00 uur stond hij ook op -5,5)
Dus ik denk dat ik dan toch maar jullie kant op kom om te werken (heb nog een klus in Rijswijk) dat is beter te doen dan hier met deze kou buiten camera's op moeten hangen.
suc6
GerritLaat een reactie achter:
-
Hallo Gerrit,
Nee hier is deze winter nog geen vlok sneeuw gevallen en echt koud is het ook niet geweest.
Komt waarschijnlijk dat Den Haag aan zee ligt, wat een soort neutraliserend effect heeft op de temperatuur.
Maar wel mooi al die sneeuw !
MarcoLaat een reactie achter:
-
je mag nog blij zijn met dat mooie weer daar bij jullie.
zou je hier wonen dan ziet het er zo uit.

Denk dat je het dan wel helemaal vergeet om even de fiets te pakken
suc6
-
Vandaag mijn nieuwe overwrap opgehaald, rot eind fietsen want pakket was elders bezorgd.
Ik ben blij met mijn aankoop maar heb er ook gemengde gevoelens over want ik heb de Nash Scope Black OPS brolly dus met het zwarte doek met camouflage patroon van karpers, maar er is door Nash geen overwrap in die stof gemaakt en deze komt er ook niet. Omdat ik voor de koude nachten toch een overwrap wil hebben, nu toch maar de gewone groene Scope OPS overwrap gekocht.
Met € 170 schreeuwend duur dus des te meer balen dat het het toch net niet is, maar ja, je moet wat.
Marco

Laat een reactie achter:
-
Moi Luitjes,
Ik heb voor het eerst in mijn leven elastiek gekocht voor de vaste stok van 7 mtr., het er keurig ingemonteerd., dus ook met deze hengel ben ik weer helemaal bij de tijd.
Laat een reactie achter:
-
Ja Gerrit klopt, zijn enorme molens, de 120000 is de grootste baitrunners van Shimano, eigenlijk een zeemolen bedoelt voor vissen op Snappers, Marlins etc, maar ook in de karpervisserij zijn het toch wel redelijk vaak geziene molens.
De baitrunner D serie zijn de opvolgers van de populaire B serie (4500B/6500B) die meer dan 20 jaar in het Shimano programma waren en niet kapot te krijgen waren. De B's waren al fraaie molens en deze D's zijn zo niet nog mooier (vind ik) en het oog wil ook wat.
MarcoLaat een reactie achter:
-
Zijn deze niet heel erg groot en zwaar of lijkt dat alleen maar zo?
Zelf gebruik ik al jaren de XTE-A molens en moet zeggen dat deze ook zeer goed voldoen en hun werk altijd prima doen.
1 x per jaar in de winter even schoonmaken en zo nodig zo hier en daar wat vet en ze gaan weer probleemloos een seizoen mee.
suc6
-
Nadat al na 1 seizoen 2 van mijn FOX EOS 10000 molens de geest gaven, nu maar gelijk iets goeds gekocht, 2 Shimano USA baitrunners 12000D, als deze het niet uithouden weet ik het ook niet meer.
Misschien dat ik er eerdaags nog 2 erbij koop want mijn jongste zoon heeft ze al weer ingepikt.
Marco

Laat een reactie achter:
-
Ik gebruik ook de shimano tas en die is super en geloof mij die van mij zit echt helemaal vol. Van die tas zul je zeker geen spijt krijgen.Laat een reactie achter:
-
sporttassen heb ik nog niet opgezocht ,en de tassen die ik heb zijn dun van stof,en niet waterdicht..
De Shimano lijn heb ik niet bekeken rolla,dit moet ik nog even checken.
Ik ben nu aan het rond kijken in legertassen ,maar dit zijn meestal rugtassen.Laat een reactie achter:
Webbies Forumindex Footer
Collapse
Laat een reactie achter: