Zoek je een karpertas of een witvistas? Voor het witvissen gebruik ik al ruim 3 jaar de Shimano Super Ultegra carryall large
Nog geen sporen van slijtage zichtbaar. Ben zeer tevreden over deze tas.
Athleteshop heeft de originele Shimano super tips in de aanbieding. Dus afgelopen weekend gelijk maar een paar reserve besteld
voor mijn Speedmaster AX feederhengel, omdat die toppen niet uitwisselbaar zijn met mijn andere feederhengels.
Vandaag heb ik ze mogen ontvangen.
Je nieuwe aankopen
Collapse
X
-
Zoek eens op sporttassen ipv. vistassen.
Vaak hetzelfde opgebouwd en een stuk goedkoper alleen dan niet in stemmig groen en camouflage kleuren ed. maar vaak in blitse kleuren.
suc6
GerritLaat een reactie achter:
-
Ik ben opzoek naar betaalbare vistassen van 55 of 65L , als je kijkt in de online sites ,dan is 50 of 60 euro normaal .
Zijn er nog tassen die wat lager in prijs liggen?Laat een reactie achter:
-
nieuwe aankopen
Vanochtend method feeders gekocht van preston,cresta speed feed hook pellets en pro line pop up 10mm boilies smaak squid cocos.20161217_175930.jpgAangepast door shfeeder; 17-12-2016, 18:17.Laat een reactie achter:
-

Deze emmer past perfect in de Olive Bucket Seat
Verder heb ik nog een Shimano Tribal Extreme accessoiretasje meegenomen voor in het zijvak van de bucket seat, zodat
ik daar wat klein materiaal in kan doen zoals bijv. aasnaalden, lood, haakjes, koker met dobbers e.d. Als je eenmaal zit
te vissen dan is het niet handig als je telkens op moet staan en de bucket seat open moet ritsen als je iets nodig bent.
Het accessoiretasje pak je zo uit het zijvak.Laat een reactie achter:
-
Super hengeltje Gerrit :-) daar kun je ook prima karpers mee vangen, die breekt niet zo snel :-)Laat een reactie achter:
-
@misser;
12 euro is inderdaad een koopje. Deze gebruik je voor het maken van zowel de vaste stok als feeder onderlijnen?
Ik gebruik zelf een Stonfo haakaanzetter en om de lengte te bepalen de welbekende plank met de spijkertjes er in voor de feederonderlijnen
en voor de vaste stok onderlijnen gebruik ik de Guru rig case om de lengte te bepalen.
@Gerrit;
Dat is een mooi hengeltje. Ga je vast veel plezier aan beleven.Laat een reactie achter:
-
Om straks in juli op alles voorbereid te zijn en dat het Nederlandse team de winst voor de 4e keer op rij kan behalen dit juweeltje gekocht.

De speedmaster SMMWP2427
een Multi Picker welke te gebruiken is op 2m43 en met tussenstuk ook op 2m74.
Het handvat is al ingekort voor het vissen op kleinere vijvers dus ik ben er al helemaal op voorbereid.
suc6
GerritLaat een reactie achter:
-
Toch nog maar even mee genomen van de beurs ,koopje 12 euro.
Kon hem er niet voor laten liggen IMG_20161209_145738.jpgLaat een reactie achter:
-
Ik was niet van plan om nog iets aan te schaffen, maar kwam op marktplaats bovenstaande
Olive Bait Bucket Seat tegen voor een zeer aantrekkelijke prijs dat ik hem niet kon laten staan.
Deze tas is thermisch gevoerd en er past een 10 liter emmer in wat hem stevigheid geeft, zodat je
er op kunt zitten. De tas heeft nl. een dikke zitting.
Ik heb verschillende emmers geprobeerd, maar er is geen een die perfect past. Ik houd tussen de
deksel van de emmer en zitting een 3 tot 4 cm ruimte over. Dus heb ik inmiddels bij mijn winkelier deze
Dynamite Baits emmer besteld. Die schijnt wel perfect te passen en heeft als voordeel dat er
een binnenbak in zit. Kan ik in het grote gedeelte mijn aas doen en de binnenbak gebruiken voor het klein
materiaal, wat ik nodig ben tijdens het penvissen op karper of het doodazen op snoek.Laat een reactie achter:
-
Anders even kijken bij de Action of de xenos daar hebben ze deze scharen ookLaat een reactie achter:
-
het method deel heeft een zachtere parabolische aktieZal ongetwijfeld een mooie hengel zijn, maar ben wel benieuwd waarom er een speciaal methodfeeder deel bij zit. Ik gebruik zelf voor de korte afstanden en het methodfeederen
dezelfde hengel, nl. een light feeder van 3.35 / 60 gram werpgewicht met 3 verwisselbare topjes. De grootste vis die ik er mee heb mogen drillen is een karper van 70 cm en
een geschat gewicht van circa 10 kg. Ik ben wel even aan het drillen geweest, maar geen seconde gedacht dat de hengel het niet aan kon.
In ieder geval veel plezier gewenst met je hengel en we zien de vangsten wel voorbij komen.Laat een reactie achter:
-
welke supermarkt hem je de schaar gekocht Gerrit.
Gr. wilfriedLaat een reactie achter:
Webbies Forumindex Footer
Collapse
Laat een reactie achter: