Je nieuwe aankopen
Collapse
X
-
-
Heb je al een nieuwe zitting? Ik breng anders die van mij toch mee.Laat een reactie achter:
-
Vanmiddag bij ‘de Sportvisser’ hier in Den Haag 2 Delkim’s gekocht.
Ik weet dat ze bij de grote online winkels wat goedkoper zijn, maar je moet je locale winkel ook steunen vind ik.
Vanavond nog een paar uurtjes gevist met mijn zoon, maar helaas geen vis kunnen haken.
Wel heeft mijn zoon de boilie katapult die we zaterdag gekocht hebben flink getest. Ik denk dat je op 100 meter afstand een volwassen vent nog van z'n fiets schiet, haha, alhoewel die daar natuurlijk niet voor bedoeld is.
Marco

Laat een reactie achter:
-
Marco ik gebruik hem voor het feederen.@Garry, zo zo, je hebt hem breed laten hangen, dat is een erg mooie molen.
Wat is jou soort visserij ? Feeder ?
@Rolla, Gamakatsu is ook één van mijn favorieten.
Vandaag toevallig ook een pakje Gamakatsu haken gehaald en een nieuwe Fox mega distance boilie catapult voor de wat verdere afstanden, de catapult die ik al had was me iets te licht.
Marco

Laat een reactie achter:
-
Ik heb ondervonden dat de lijn goed sterk is, ik gooide de eerste keer over een brug heen waar fieters rijden . Ik moest snel handelen om de lijn snel vrij te krijgen, ik moest veel kracht zetten om de lijn stuk te trekken .@Garry, die Pulselijnen van Guru heb ik ook op mijn molens zitten (20/00) en rekt leuk mee en is sterk genoeg om grote karper te houden, ik zat 1x vast aan de overkant in een balkje, en met beleid de boel los getrokken waarbij hij op de haakknoop brak en de lijn zich verder goed hield.Laat een reactie achter:
-
We gaan met goed materiaal naar de interland:
Een FIX2 deksel om de verschillende laden als koffer mee te nemen.
Een FIX2 lade schuif met tuigen.
En een verstelbare leefnetsteun voor mijn FIX2 eilandAttached FilesLaat een reactie achter:
-
@Garry, die Pulselijnen van Guru heb ik ook op mijn molens zitten (20/00) en rekt leuk mee en is sterk genoeg om grote karper te houden, ik zat 1x vast aan de overkant in een balkje, en met beleid de boel los getrokken waarbij hij op de haakknoop brak en de lijn zich verder goed hield.Laat een reactie achter:
-
@Garry, zo zo, je hebt hem breed laten hangen, dat is een erg mooie molen.
Wat is jou soort visserij ? Feeder ?
@Rolla, Gamakatsu is ook één van mijn favorieten.
Vandaag toevallig ook een pakje Gamakatsu haken gehaald en een nieuwe Fox mega distance boilie catapult voor de wat verdere afstanden, de catapult die ik al had was me iets te licht.
Marco

Laat een reactie achter:
-
Je trof het ook niet met het hoge water.
Ik kwam er de gehele week overheen en zag hem elke keer hoger staan en ik dacht al van oei, oei die gaat zware korven nodig hebben.
suc6
GerritLaat een reactie achter:
-
Mooie aankopen zijn er weer gedaan.
Afgelopen donderdag voor het eerst op de IJssel gevist en twee montages verspeeld. Daardoor was ik min of meer genoodzaakt om even bij de hengelsportzaak langs
te gaan en ook wat zwaardere korven mee te nemen.
Gehaald:
-6 stuks IJssel korf met ankers van 120 gram
-5 stuks IJssel korf met ankers van 140 gam
-3 stuks Matrix korf 60 gram
-1 stuks Guru gripper feeder medium 113 gram
-1 stuks Guru gripper feeder large 113 gram
-1 verpakking Guru speed beads
-2 verpakkingen Gamakatsu LS-1810B haken maat 10
Verder nog wat voer en pellets meegenomen waaronder 8 mm voorgeboorde halibut pellets.Laat een reactie achter:
-
Na lang zoeken en lezen is mijn molen keuze op een daiwa gevallen de penn en shimano vielen af , en gelijk vol gespoeld met de guru pulse lijn.
En nog even mijn voer voorraad aangevuld met een nieuwe doos van de eynde .
Dit moet de zomer wel afdekken dacht ik zo , ben wel benieuwd hoe de pulse lijn zich houdt

Laat een reactie achter:
-
Dat is dan een mooie opsteker ,goed vangen en niet duurJa, zelf draaien doe ik ook nog.
Maar verschillende boilies kopen en uitproberen vind ik ook leuk.
Gewoon omdat het kan.
Bijvoorbeeld die Martin SB roasted nut is m'n best vangende boilie tot nu toe, en ook bij mijn vismaten.
Dan probeer ik een beetje uit te vogelen hoe dat dan komt en wat erin zit. Duur is die in ieder geval niet.
Om dat na te maken is zeker te doen .Laat een reactie achter:
-
Ja, zelf draaien doe ik ook nog.
Maar verschillende boilies kopen en uitproberen vind ik ook leuk.
Gewoon omdat het kan.
Bijvoorbeeld die Martin SB roasted nut is m'n best vangende boilie tot nu toe, en ook bij mijn vismaten.
Dan probeer ik een beetje uit te vogelen hoe dat dan komt en wat erin zit. Duur is die in ieder geval niet.Laat een reactie achter:
Webbies Forumindex Footer
Collapse
Laat een reactie achter: