Vandaag mijn method feeder arsenaal uitgebreid, met de volgende hengel:
Samen met de winkelier, in dit geval Ramon Ansing, de 9ft, 10ft en de 11ft bekeken.
Uiteindelijk gekozen voor de 10ft, omdat deze een hele fijne actie heeft tot in het 2e deel en omdat ik op de vijvers hier toch nog een leuke afstand mee kan overbruggen.
Tevens nog 15" Guru onderlijnen gekocht met haakmaat 14. Deze onderlijnen ga ik straks gebruiken in combinatie met een stukje lood (Guru cube 28gram) en de guru pellet cone (de pellet cone is nog onderweg).
Je nieuwe aankopen
Collapse
X
-
Ik heb afgelopen donderdag 2 preston reelcases gekocht.voor mijn shimano earo en shimano stradic in te doen en eentje voor mijn diawa embleem pro 5000.mijn preston collectie is weer toegenomenLaat een reactie achter:
-
Ja okee, ik heb zelf de deluxe stoel en deze is vergelijkbaar met jou Preston stoel.. Geniet er van en alsnog een mooie aankoop hoor. Ga je vaste vele relaxte visuren op door brengen...Laat een reactie achter:
-

Bij mijn Korum stoel had ik de poten altijd zover mogelijk naar beneden en dan was mijn zithouding perfect. De poten van een standaard Korum stoel
zijn mijn inziens te kort voor een foot plate. Nu had ik de poten kunnen vervangen voor telescopische poten, maar dat was ook een uitgave van rond
de 50 euro geweest.
Omdat ik de Preston stoel met 15% korting kon aanschaffen heb ik dat gedaan. De Preston stoel heeft iets dikkere poten, met afgeronde hoeken
en is dikker gevoerd. Kortom een naar mijn mening iets luxere stoel.Laat een reactie achter:
-
had je dan niet beter een los voetplateau kunnen kopen, die paste ook op je Korum stoelLaat een reactie achter:
-
Aangezien een Korum stoel en een 11.50 mtr vaste stok niet samen gaan was het tijd om naar iets anders uit te kijken.
Het is een Preston Monster Feeder Chair geworden met foot plate, groundbait bowl en leefnetsteun. Door de foot plate
heeft de stoel niet de neiging om voor over te gaan als de hengel in de steunen ligt.
Enig nadeel wat deze stoel, net als de Korum stoelen, heeft is dat de poten beschadigen door het vastdraaien. Jammer
dan ze daar bij Preston nog niets op bedacht hebben.Laat een reactie achter:
-
@Rolla,
Ja ik ben helemaal op de method tour. En ik ga het flink uitbreiden. Er komen ook nog pellet cones, pellet feeders enz.Laat een reactie achter:
-
@ErwinPhiAssen;
Je gaat dit jaar weer op de method toer zie ik.. Leuke spullen in ieder geval.
Hopelijk is de winter snel voor bij en kunnen weer met de method feeder vissen....Laat een reactie achter:
-
Vorig weekend 2 stradics 4000 FJ gekocht voor op de sliderhengels. De snelste molens die ik ooit heb gekocht, helaas alleen nog droog mee gevist. Ze draaien heerlijk!
Trouwens Gerrit, kan goed zijn dat die buitenlandse verkoper (Nord) een belastingtechnische truc toepast....Laat een reactie achter:
-
gekregen voor mijn verjaardag:
3x 2mm ringer pellets;
2x X-safe 28gr. methodfeeder;
1x large spare tube x-saf;
1x 28gr. guru cube lead;
1x tubertini 18/100 UC4;
1x korda crusher;
1x proline scopex dip
1x proline white chocolate dip.
visspul.jpgAttached FilesLaat een reactie achter:
-
Mijn nieuwe aanwinsten vandaag:
-2x zakje Guru MWGB maat 16 haken
-1x zakje Guru micro bait band
-Assorti doosje met siliconen slang
-Preston box met 9 oranje tuigen plankjes
-2 dobbers
Kan ik weer verder met het vernieuwen van mijn tuigen. Tevens ga ik een aantal onderlijnen maken voor het vissen met een pellet.Laat een reactie achter:
Webbies Forumindex Footer
Collapse
Laat een reactie achter: