Je nieuwe aankopen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• misser
    replied
    Zo een gift van dochter, weer een paar mooie Geers pennen.
    Weer dik tevreden ook voor de exstra antennes die hij er bij gedaan heeft20141224_165646.jpg

Laat een reactie achter:

• The Frisian Viking
    replied
    Helemaal klaar voor de strijd dus, he Gerrit ik was net te laat voor die shimano karperstok

Laat een reactie achter:

• reijntjes
    replied
    Heb 2 spiegelkarpertjes weten te vangen met mijn nieuwe feeder. Fijne hengel voor het wat zwaardere werk zoals op de Sprong. Verder waren de vangsten slecht.

Laat een reactie achter:

• Gerrit Bakker
    replied
    Aan het materiaal zal het niet liggen, nu nog de temperatuur naar 19 a 20 graden en dan oudejaarsdag de forumdag afgesloten met een groots vuurwerk aan de vijver, ik teken er direct voor.

Maar helaas het zal wel zijn dat de wekker om 5.00 uur afloopt, de gehele dag werken zodat ik net voor 19.00 uur op tijd voor het eten thuis ben en dan de wekker moeten zetten om de jaarwisseling niet te missen.

suc6

Gerrit

Laat een reactie achter:

• reijntjes
    replied
    Dus wat jou betreft kan de interland beginnen Gerrit ?

Laat een reactie achter:

• Gerrit Bakker
    replied
    Bij mij staat de nieuwe Speedmaster feeder smaxmhfdr (te vissen op 2 lengtes en medium/heavy) nog steeds ongebruikt in de schuur.

Deze is te gebruiken met een lengte van 3.66 en 4.27m met een max van 110 gram.
    Opvallend is wel dat deze dus in het buitenland is besteld maar dat er een label aan zit van Shimano Europe Industrieweg 24 te Nunspeet.
    Dan ga je je toch wel afvragen waarom Shimano hier dan zo duur is en in het buitenland zo veel goedkoper verkocht kan worden.

Verder een nieuwe nubrolly paraplu besteld en er rekening mee gehouden dat er net als hier gemeten zou worden voor de afmeting nl. over de bolle kant, maar niets is minder waar, deze is met 3m doorsnee zo groot dat het net een parasol lijkt. Je kunt er dus rechtop onder staan en er past zo ongeveer een compleet elftal onder zonder nat te worden.

Verder wat speciale lijnen en haken in gekocht. Lijnen met een ongekende trekkracht nl. 20/00 met 3,2Kg (ik heb deze zelf al getest en op de knoop breekt die bij iets meer als 3,1 Kg)
    Dus de volgende keer als ik bestel dan worden er ook wat dunnere varianten van de lijn besteld.
    De haken waren Drennan wide gap haken zodat er extra veel aas op de haak geprikt kan worden.
    Superscherpe haken waar ik er ook nog wel wat meer van ga bestellen.
    Om deze haken op te bergen nu ook een platte tacklebox besteld want in de diepe die ik normaal heb past wel heel veel in maar moet je er een haakje onderuit zien te krijgen dan zijn mijn handen toch vaak een paar maten te groot.

Verder wat klein spul ingekocht als dinsmore lood (lekker zacht lood wat je ook weer eenvoudig met je nagel van de lijn kunt halen) en verschillende baitbands om pellets ed. aan je haak te kunnen zetten.

suc6

Gerrit

Laat een reactie achter:

• reijntjes
    replied
    Vandaag een nieuwe Daiwa Yank N Bank Feeder 12Ft gekocht. Voor het betere commercial carp werk !

dwa_yankbank_feeder_ynb11q_main.jpg

dwa_yankbank_feeder_ynb11q_det2.jpg

En we gaan hem zondag meteen inzetten in de 2e wedstrijd van de Verpa winterkoppel op de Sprong.

Laat een reactie achter:

• misser
    replied
    Zo vandaag binnen gekomen uit ItaliëIMG_64729208248906.jpg
    om deze winter weer eens wat uit te proberen , gelijk een paar aluminium kopjes om zo wat meer bulk op de lijn te zetten

Laat een reactie achter:

• hans vis
    replied
    kijk maar een bij cralusso dobbers. Maar voor 30 meter heb je echt geen 20 grammers nodig.

Laat een reactie achter:

• misser
    replied
    Wou er mee gaan matchen op afstand , en ja op de ijssel wil dat niet maar daar meer trotten met dobber , maar wil wel graag het soort powermatchen onder de knie te krijgen daar is deze periode mooi geschikt voor alleen waar vind je daar goede sliders voor waarje met een redelijk bulklood kan werpen tot wel een mtr of 30 tot35 in de grote kolken , gebruik de winter maanden altijd voor dingen uit te proberen

Laat een reactie achter:

• hans vis
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door misser
    Paar weken geleden aangeschaft,
    maver gennesis exsteem match voor opde ijssel en voor het matchvissen met grote sliders in diepere kolken of grindgaten langs de ijssel
    heeft iemand nog een tip wat voor sliders 18, 20 gram of nog iets zwaarder?
    De afstand en de diepte bepaalt het werpgewicht, 20 gram vind ik wel zeer stevige poken voor werkelijk verre afstandsvisserij.
    Voor dergelijke afstanden zou ik niet gauw kiezen. Voor in de IJssel zou ik zowiezo geen sliders gebruiken maar dobbers met zowel een oogje boven als onder.

Laat een reactie achter:

• misser
    replied
    Paar weken geleden aangeschaft,
    maver gennesis exsteem match voor opde ijssel en voor het matchvissen met grote sliders in diepere kolken of grindgaten langs de ijssel
    heeft iemand nog een tip wat voor sliders 18, 20 gram of nog iets zwaarder?

Laat een reactie achter:

• Rolla
    replied
    Omdat ik nog een cadeaubon had liggen heb heb ik vandaag mijn nieuwe schepnetsteel opgehaald, de Shimano Beastmaster AX LNP 450.

Ik heb er een extra dop bij, voor het ene laatste deel, zodat er geen vuil in kan komen als ik het handdeel weg laat.

Laat een reactie achter:

• erwin-van-schilt
    replied
    2 maal Mitchell Avocet IV Silver 4000 voor op de method feeder hengels

Laat een reactie achter:

• Gijsbert B
    replied
    Hoi Rolla,

wat heeft die hengel gekost,

gr gijs

Oorspronkelijk geplaatst door Rolla

Gisteren aangeschaft:

-Exage CX Allround 11.50 mtr
    -GENZCPEVKIT2 (2 delige cuppingkit) + los derde deel
    -GENZMEVKIT 3 (3 delige topset)
    -GKITAR4 (3 delige allround kit, elastigate systeem)

Laat een reactie achter:

Working...