Je nieuwe aankopen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Bollekneiter
    replied
    Guru fetish?

Laat een reactie achter:

• Rolla
    replied
    Omdat mijn Sensas pannet minder wordt werd het tijd om een nieuw pannet aan te schaffen.

-Guru Competition pannet 500
    -Guru drag line 0.30 mm voor op de feedermolen.
    -Guru n-gauge 0.25 mm voor de feederonderlijnen
    -Guru inline method feeder 28 gram (2 stuks)
    -Guru speed stems long met witte elastiek

Niet op de foto een rolletje katoen garen wat dienst gaat doen als backing.
    Aangepast door Rolla; 08-04-2016, 16:06.

Laat een reactie achter:

• garry
    replied
    Ik denk dat meer merken goede spullen maken , maar de naam wil ook wat .
    En ieder heeft zijn eigen voorkeur voor zijn visserij.

Laat een reactie achter:

• Elsenburg
    replied
    Dank je wel Harry.
    Ik zal trouwens voor het "Recensies materiaal forum" eerdaags een review maken van de brolly en de stoel, maar uiteraard pas nadat ik deze aan de waterkant grondig getest heb.

Marco

Laat een reactie achter:

• Mosselman
    replied
    Mooi Man. Ziet er goed uit, daar ga je veel plezeier aan beleven...

Laat een reactie achter:

• Elsenburg
    replied
    Mijn visgerei is een allergaartje van merken, mijn hengels zijn zijn van Wychwood, mijn molens van Fox, mijn tassen van JRC, enz enz.
    Zoetjes aan wil ik alles gaan vervangen door Nash materiaal dit omdat ik Nash toch wel het mooiste vind.

Gelukkig was er gister op 2e paasdag een hengelsportwinkel open en heb ik een Nash Scope black OPS brolly gekocht.
    Met € 350 niet goedkoop, zeker als je ook in aanmerking neemt dat deze geleverd wordt zonder grondzeil en zonder voorfront/ overwrap.
    Maar het ontwerp is geweldig omdat de ballijnen opvouwbaar zijn en de brolly daarom ingepakt maar 112 cm lang is.
    Van de week wil ik dan nog de overwrap en grondzeil erbij aanschaffen.

Gister gelijk ook maar een Nash H-gun wideboy lage stoel erbij gekocht, dit model is nog maar net enkele weken uit en met € 95 vond ik deze weer niet al te duur.

Helaas stond er gister hier in Den Haag een storm met windkracht 8 en durfde ik de brolly niet in de tuin op te zetten, dit daarom maar even binnen gedaan …

Marco

Laat een reactie achter:

• Rolla
    replied
    Dat is een mooie molen. Ga je zeker veel plezier aan beleven.

Laat een reactie achter:

• Gerrit Bakker
    replied
    Vandaag dit juweeltje op de kop weten te tikken.

Waar ik hem voor ga gebruiken moet ik nog even uitzoeken want ik moet nog een molen hebben voor de lichtere picker/feeder visserij maar de afstand van hengel tot de molenrand is voor mij ook perfect om deze als matchmolen in te gaan zetten.
    Vooral omdat de slip zeer precies is in te stellen dus voor beide manieren van vissen geschikt.

suc6

Gerrit

Laat een reactie achter:

• Rolla
    replied

Matrix insert wagglers (voorgelood), 3 t/m 6 gram. Elke waggler is voorzien van 3 schijfjes die verwijderd kunnen worden, zodat je in lood kunt variëren.
    Je kunt de schijfjes ook weglaten en het totale loodgewicht op de hoofdlijn zetten. Volgens mij prima wagglers voor de beginnende wagglervisser.

Matrix bait tub 3.3 pint / 1.88 liter bedoeld voor grondvoer of pellets tijdens het methodfeederen.
    Shimano Olive compact netfloat voor op mijn Beastmaster schepnetsteel, zodat het pannet blijft drijven.
    Preston locking nuts (reserve)

Verder heb ik nog een koker (helaas geen foto) meegenomen om de wagglers in te bewaren / vervoeren. Deze past in een van de zijvakken van mijn carry-all.

Laat een reactie achter:

• willie
    replied
    Ja ken je van het andere forum.
    En heb je ook al goed gevangen op de boilie.

Laat een reactie achter:

• Elsenburg
    replied
    Hallo Willie,

Ja ik ben erg blij met mijn karretje.
    En met mijn boilies met bodybuilders eiwit (WPI) gaat het goed, ik heb het recept uiteindelijk goed gekregen en heb er heel wat gerold, 2 lades van mijn vriezer liggen vol met 15 en 20mm.
    Je kent mij van het "andere forum" ? Ik kreeg daar een hele kar stront over mij uitgekiept door de webmaster met allerlei verwijten dat ik niet genoeg aan de fotowedstrijd gedaan had, dit terwijl ik pas 2 weken benoemd was tot moderator en er maar 1 foto was ingestuurd. Ik vond dit zo gemeen dat ik daar weg ben gegaan.

Marco

Laat een reactie achter:

• willie
    replied
    Mooie kar Marco,
    Hoe is het met de ontwikkeling van je boilies.

Laat een reactie achter:

• Elsenburg
    replied
    Hallo,

Ik heb mij al een paar maandjes terug geregistreerd, maar dit is m'n eerste bericht hier ...
    Voor mijn visserij verplaats ik mij vooral op de fiets.
    Afgelopen weekend kocht ik daarom deze aanhanger, want je krijgt met de tijd steeds meer spullen om mee te slepen naar het water.

Marco

Laat een reactie achter:

• Rolla
    replied
    In eerste instantie wilde ik een 4000 molen aanschaffen, maar de verkoper raadde een 3000 model aan. Ik heb zowel de 3000 als de 4000 geprobeerd, de laatste is 70 gram zwaarder, en
    daarbij viel mij op dat de 3000 een ideale combinatie met de hengel is.

Laat een reactie achter:

• Kosmozz
    replied
    Toch geen 4000 Rolla?

Laat een reactie achter:

Working...